Uitgerekend in december 2017!

wat fijn dat je 2 goede echo's al hebt gehad! nu lekker gaan genieten denk ik zo!

Ik kon echt niet meer haha, zijn gisteren bij de oma van mijn partner geweest vandaag hopelijk mijn opa en oma en morgen de andere opa en oma van mijn partner vertellen :) wilde eigenlijk tot volgende week na de termijn echo wachten maar proberen voorzichtig te genieten en te hopen dat alles goed blijft gaan

Beetje laat.

15 mei hebben we echo gehad en we zagen het hartje kloppen.. :D

Omdat dit gelijk na een miskraam is, was de datum berekenen iets anders als de nog. na de metingen die zijn gedaan, kon ik uitgaan van 8 weken. Dus nu 9 weken.. 8 juni mogen we weer voor een echo.. hopelijk is dan ook alles goed. spannende weken allemaal..duimen jullie voor ons?

@MargA87, Ik heb laatst online voor mn bh's een heel handig tussenstukje gekocht zodat hij minder strak zit, en ik doe de bandjes wat lossen zodat er meer borst in kan haha, zo kan ik er nog even extra lang mee doen. Alles wat ook maar enigszins strak aanvoelt vind ik op dit moment oncomfortabel.

@Tanya Davelaar, wat fijn dat jullie hem hebben zien kloppen, natuurlijk zullen we voor je duimen dat alles goed is!!

Vandaag intake bij de VK gehad. Superleuke vrouw!! Goede anamnese gehad ^^ Wel heb ik door hoog BMI extra groei echo's met 30 en 34 weken (wat ik eigenlijk niet erg vind :O)

Volgende week de 1e echo met 10 weken en 21-06 eerste VK afspraak dat we naar t hartje gaan luisteren.

Vandaag mezelf een paar keer bijna versproken op familievisite... Vanaf volgende week gaan we t vertellen maar ik vind t eng omdat t dan "pas" 10 weken is

Dag Dames,

Wij hebben inmiddels de uitslag van de NIPT en gewone bloedtest binnen en de uitslagen waren gelukkig goed. Toch wel zenuwslopend hoor dat afwachten!! Net nog even een pretecho laten maken, hoop foto's en zelf filmpjes meegekregen en ook het hartje kunnen horen. Ik ben helemaal in de wolken. We gaan het dan ook eindelijk vertellen, zondag zien we toevallig wat familieleden en maandag heb ik een lunch met mn vriendinnen ook echt per toeval. Maar komt goed uit! Ben nu 13 weken en 2 dagen, zo benieuwd naar alle reacties die we zullen krijgen. Mn kwaaltjes zijn wel al wat minder, helaas nog niet weg maar dat mag de pret niet drukken, ik heb er zin in!

Er waren een paar dames die deze week een echo hadden toch? Hoe is het gegaan?

wij hadden woensdag de echo. Het was geweldig!! Het kindje bewoog ook ^^ en ik bleek al langer zwanger te zijn dan gedacht dus de uitgerekende datum is van de 27e naar de 23e gegaan :)

Fijn dat de testen goed waren! Opgelucht?

Wij hebben nu as week ook een rondje ouders/vrienden etc. Spannend!!!!

<p style="text-align: left;">Hoi!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben nieuw op dit forum.</p>
<p style="text-align: left;">24 april positief getest en 16 mei de eerste echo gehad, de VK zag gelukkig een hartje kloppen. Ze heeft berekend dat ik toen ongeveer 8 weken zwanger was. 7 juni de 12 weken echo maar ondertussen wel al aan iedereen verteld. Gelukkig positieve reacties van iedereen, Ik was voor sommige familieleden wel huiverig haha doordat ik vrij jong ben (23) wel gewenst maar niet helemaal gepland. Vind het heel spannend allemaal zo'n eerste kindje en nog echt een leek hiermee dus ik dacht laat ik me eens aanmelden op dit forum!</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes superjuul</p>

Help... vraagje... ben volgens schema's nu 6 week en 1 dag... heb morgen me vrijgezellenfeest... me beste vriendin weet al van hoe en wat...bewust ingelicht... maar hoe ga ik dat doen tegenover familie..?   Drink normaal meestal wel 1 wijntje bij t eten... en eet vaak carpaccio... maar weet niet zo goed wat te doen... ergens in familie ban me vriend is wel een vermoeden dat wij er mee bezig zijn..ze vragen continue.. en er is een ervaren verloskundige aanwezig morgen... voelt zo vreemd... hellup... wat zouden jullie doen...?

Terug
Bovenaan