Uitgerekend in december 2017!

Hi dames,

Hoe gaat het met jullie? morgen ben ik alweer 9 weekjes zwanger. mijn eerste zwangerschapsbroek is gekocht. Niet omdat ik al een buikje heb, wel omdat mijn eigen broeken gewoon niet lekker meer zitten. buikje zal nog wel even duren bij mij. Ben niet echt licht van gewicht dus zal voorlopig nog niet te zien zijn.

Volgende week woensdag de termijn echo, spannend.

Ik kan nu echt echt echt bijna niet meer wachten om iedereen het te vertellen. Wanneer hebben jullie het familie en de buitenwereld verteld?

mijn schoonouders en mijn vader en zus weten het nu

Wij zijn nu 11 weken zwanger e  hebben woensdag de termijn echo

Zoooo spannend we zijn echt de dagen aan het aftellen, hopenlijk is alles goed en is het gezond

Als we de echo foto's hebben willen we het waarschijnlijk aan iedereen vertellen, tot nu toe weten onze ouders het en broers/zussen

Wij hebben woensdag de intake en volgende week op woensdag de echo! Superspannend! Daarna gaan we het op het gemak wereldkundig maken. Op dit moment weten onze beste vrienden, 2 collega's en de baas van mn man het. We hebben het expres nog niet tegen onze families gezegd omdat die het waarschijnlijk niet voor zich kunnen houden dus als we t hen vertellen mag echt iedereen het weten en kunnen ze meteen vrij praten ;)

Hoi! Ik ben morgen ook 9 weken! Wij hebben teemijnecho 6 juni! Super spannend aangezien we vorige keer bij teemijnecho slecht nieuws kregen! Eerst zien en dan geloven! Als alles goed blijft gaan dan gaan we het pas vertellen! Mijn beste vriendin weet het nu en verder niemand! Erg fijn omdat ik eerst zekerheid wil hebben en geen vragen krijg nu! Vorige keer ook pas vertelt toen de echo bij 11 weken niet goed was!

Ik durf nog geen kleding te kopen, zelfbescherming denk ik. Komt na de termijn wel. Heb er wel behoefte aan wat broeken zitten niet fijn!

wat leuk dat wel allemaal zo rond het zelfde schuitje zitten nu. @miepmans spannend, wij hebben ook volgende week woensdag de termijn echo, dan 10+1

Ik denk dat we allemaal erg aftellen naar de termijn echo nu! Nog 1 dikke week wachten duurt echt lang haha

Goedemorgen dames,

Eindelijk hebben we vorige week uitsluitsel gekregen dat alles goed is dmv de Termijnecho. Ik was zelfs al een weekje verder dus nu precies 12 wkn.

Nu weet ik nog dat Door82 een fb groep had aangemaakt, ik kan alleen de gegevens om me aan te melden niet meer terug vinden?

Kan iemand me daar aan helpen zodat ik daar ook lekker mee kan kletsen?

Liefs!

@Joske,

Wat fijn dat alles goed was bij de termijnecho. Lekker van genieten!

Dorine Sengers even toevoegen op Facebook, zij kan je toevoegen aan de groep.

Haar profielfoto is te herkennen aan een foto in Feyenoord stijl ;-) Ze heeft zelf kort donker haar.

Alvast veel plezier.

Hoi allemaal,

Van harte gefeliciteerd iedereen met het blije nieuws.

Ik ben nu zelf 10+2 rond 17 dec uitgerekend van de eerste. Spannend allemaal. Ik heb er al 2 echo's opzitten bij 6 weken en bij bijna 10 weken. De verloskundige gaf aan dat de kans steeds kleiner wordt dat er iets mis gaat, ook aangezien beide echo's er goed en op schema uitzagen. Dus daarna tegen iedereen in mn omgeving verteld. Ben zo slecht om dingen geheim te houden.

Volgende week counseling gesprek, we willen voor de nipt gaan. Je kan het maar weten denk ik dan maar ook qua nevenbevindingen. Anders blijft dat stiekem toch in je hoofd spoken.

Goed om te horen dat ik niet de enigste ben die geen strakkere broeken meer kan velen. Vd week maar eens nieuwe kleren (en bh pff) inslaan.

Geniet ervan allemaal!

Terug
Bovenaan