Uitgerekend in december 2017!

Ik heb dat ik opeens geen thee meer lust zo raar in ben eigenlijk een echte theeleut.

ik ben ook extreem moe nu 14.6 zwanger en ik heb dagen dat ik gewoon vanaf dat ik wakker ben doodop ben.

precies over een week hebben wij de geslachtsecho we hebben een extra lange echo genomen zodat ons zoontje van 9 ook rustig kan kijken die is nog niet mee geweest naar echo's of verloskundige dus die vind het erg spannend ik denk zelf een jongen de rest zegt allemaal meisje. Ik ben zo benieuwd

Hallo Dames,

Vandaag voor het eerst op het forum!

Leuk om alles van jullie te lezen, ik ben vandaag 15+4  dagen zwanger :) uitgerekend op 5 dec. Een echte surprise dus..

Over 2 weken (30 juni) hebben we een pret echo met aansluitend een feestje om er samen met vrienden en familie achter te komen wat ons kleine wondertje word. Ik vind het megaaa spannend, al hebben we allebei helemaal geen voorkeur we hebben wel allebei vanaf moment 1 een Mega sterk gevoel dat het een jongetje word, dus mocht het een meisje zijn zou ik wel even moeten omschakelen, haha!

Hebben jullie ook zo'n sterk voorgevoel?

Groetjes Eva

Hi Eva,

Wat leuk! Spannend he. Ik denk een meisje, maar misschein ook omdat ik graag een meisje wil. Dus probeer af en toe inderdaad ook wel even om te schakelen naar een jongetje haha.

Spannende week voor ons, morgen krijgen we (hopelijk) de uitslag van de nipt.. worden 2 lange dagen nog

@jonge vrouw anoniem, zeker een spannende week. Krijg je het per mail of telefonisch te horen? Wij kregen het toen per mail, de officiële brief met uitslag, ik was toen wel erg vaak mn mail aan het refreshen haha.

haha ooh per mail zou ideaal zijn! ik heb mijn mail op het werk altijd de hele dag open staan dus zie alles perfect.

Maar helaas onze VK belt alleen als het niet goed is, omdat ze geen tijd hebben alle mama's te bellen met de uitslag.

Net even via fb met ze gechat op welkt tijdstip ik het beste kan bellen morgen ze gaf aan dat ze tot 18.00 uur bereikbaar zijn, toen ik zei dat ik dat wist maar ik ervan uit ga dat ik morgen pas voor de uitslag kan bellen gaf ze aan het gewoon even te proberen vandaag.

heb zometeen pauze dus ga gelijk nog eens bellen, vorige week ook al een aantal keer uit zenuwen gebeld haha.

Dadelijk nog een poging en anders morgen.

Ik laat het zsm weten als ik de uitslag heb

Terug
Bovenaan