Uitgerekend in december 2017!

<p>Bij mij zit die ook aan de kant van mn buik, is niks ergs, zolang hij maar niet voor de uitgang zit. Tegen mij werd ook gezegd dat ik daardoor mogelijk de baby later zou voelen schoppen, maar niets is minder waar. Tussen de 16de en 17de week begon ik het schoppen te voelen. Met de 20-weken echo wordt de definitieve plek van je placenta bepaald, hij kan daarvoor volgens mij nog wat verschuiven. Ik heb die aanstaande vrijdag, spannend weer!</p>

<p>Ooh dat stelt me gerust haha ik hoop de baby ook binnen nu en 2 weekjes toch wel te gaan voelen ondanks de placenta en natuurlijk dat ikmwat voller ben. Ben vandaag precies 16 weken zwanger</p>
<p> </p>
<p>spannend ik duim voor je en dat alles goed mag zijn ! Wij moeten nog een paar weekjes wachten op de 20 weken echo.</p>
<p> </p>
<p>ps.. ontdekte net striae.. ik had dit al maar deze zijn wit en de striae die ik net ontdekte zijn rood/paars. Heeft nog iemand dit al zo vroeg in de zwangerschap?</p>

Vanmorgen de 20-weken echo gehad, alles zag er goed en gezond uit. Toch weer een opluchting hoor! Gek idee dat dit alweer de laatste echo is geweest. Misschien dat we over een paar weken nog een pretecho willen om weer naar ons meisje te kijken. 

Wat een goed nieuws Jasmijn!

Gelukkig si alles goed met jullie prinsesje. Moet je anders je verloskundige nog eens vragenbij controle of ze wilt kijken. De onze doet dit wel als je er echt naar vraagt.

anders zou ik 20 weken nog echt lang vinden haha

Bij onze praktijk is niet iedere verloskundige ook een echoscopist, onze vaste verloskundige is dat niet. Als ik het goed begrepen had mag dan niet iedereen echo's doen dacht ik, maar kan het altijd vragen. 20 weken zonder te koekeloeren is wel lang ja haha, misschien dan er tussenin nog een keertje rond de 30 weken.

Terug
Bovenaan