Uitgerekend in december 2017!

Hallo meiden, ik ben ook uitgerekend op 25/12 in mijn geval ben ik zwanger van een jongetje, erg spannend allemaal. Ik voel wel steeds kkleine steeken aan rechter kant en linker kan van mn buik, weet niet pf het de kleine is. Heeft nog iemand daar last van?veel succes allemaal.

Voor de geheime Facebook groep (die super leuk en gezellig is btw) moet je op Facebook vrienden worden met Dorine Sengers. Ze staat met dr hoofd ondersteboven op haar profiel foto. En dan haar een privé bericht sturen dat je bij de groep wil! 

Hoi allemaal, ontdek nu net deze groep op dit forum. Heel leuk alle verhalen te lezen van iedereen. 
Ook ik ben uitgerekend in december op de 18e en nu dus 19weken zwanger. Alles gaat tot nu toe super,geen klachten gelukkig. Ook het eerste trimester niet. Het word ons eerste kindje en al zijn we heel nieuwsgierig,we willen niet weten wat het word.
Het lijkt me erg leuk deel te nemen aan de facebook groep om nog meer leuke verhalen met elkaar te delen 
Groetjes

Hi sandra,

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je kunt deelnemen aan de groep door op fb Dorine sengers even toe te voegen en haar een prive bericht te sturen dat je wilt deelnemen. Dan voegt ze je toe :)

@Chantal Palmen, hoe ging je 20-weken echo vandaag?
Wij hadden vandaag een reguliere controle en alles was prima, ze kon de baby al goed uitwendig voelen hoe ze lag.
Zijn jullie al begonnen met een naam verzinnen? Wij zijn afgelopen zondag voor het eerst naar een babywinkel gegaan en de eerste paar babyspulletjes gekocht, krijg de neiging om gelijk alles in orde te maken haha maar we hebben natuurlijk nog genoeg tijd, zit net over de helft.

wat leuk jasmijn! en wat goed dat je jezelf zolang hebt kunne beheersen haha.

Wij hebben a.s. vrijdag controle en weten het geslacht dan. Erg spannend nog de komende dagen !en vandaag over 1 week de 20 weken echo

Terug
Bovenaan