Uitgerekend in december 2017!

@jonge vrouw anoniem, het kwam meer omdat ik mij steeds niet goed genoeg voelde om te gaan shoppen. Afgelopen zondag ging het opzich prima en dacht ik van 'Nu gaan we eens even naar een babywinkel!' haha
ohh spannend weer!!! Het vermoeden was vorige keer een meisje toch, dacht ik? 

Voor de meiden die een navelpiercing hebben, ik raad zeker een zwangerschapsnavelpiercing aan. Ik droeg zelf een ringetje erin en merkte een paar weken geleden dat het soms wat trekkerig aanvoelde. Ik heb hem gister verwisselt voor zo'n zwangerschapsnavelpiercing en mn huid voelt een stuk meer ontspannen aan.

@jonge vrouw anoniem, ging de controle goed? En het geslacht te weten gekomen?

Ik ben nu 25 weken+3 dagen en heb mij tot nu toe niet lekker gevoeld, dus leuke uitjes/dagjes heb ik op een laag pitje moeten zetten, denk dat ik dat wel derest van de zwangerschap zal houden. Maar gelukkig kan ik wel heel erg van mijn zwangerschap genieten, het voelt zo enorm liefdevol. Mn buik is vergeleken met een gemiddelde buik wat bescheiden maar ik loop er toch trots mee te wezen!
hoe is jouw buik en hoe voel jij je @michelle P? En de andere dames?

Hoi meiden.

ook ik ben uitgerekend in December, 25 december.
Ik heb een dochter van 10 en een dochter van 7.
In december 2015 heb ik een kindje verloren met 24 weken zwangerschap, dit is dus een hele spannende zwangerschap.
Nu ik de grens voorbij van 24 weken moet ik wel zeggen dat ik iets meer kan ontspannen.

Wat leuk zo'n groep! Ik ben uitgerekend op de 22e in de feestmaand dus weg spannend ook of het een kerstkindje wordt ?
Ik heb een dochter van 10 en toen pas bewust zwanger vanaf 28 weken dus de hele zwangerschap nu bewust vind ik heel spannend. Leuk om verhalen van anderen ook te kunnen lezen op deze manier.
Zijn jullie al begonnen met zwangerschapsgym, yoga, mindfullnes of een andere zwangerschap cursus? 

Wat leuk de mogelijke kerstkindjes! Ik ben zelf ook op kerst geboren en verwachten onze dochter op 7 december. Maar wie weet komt ze wel met de pakjesboot mee op 5 december, dan zouden we beide op feestdagen geboren zijn.
Zijn bij jullie ook de gebroken nachten begonnen? Voorheen sliep ik best oke moet ik zeggen, maar sinds deze week toch echt niet meer. Vaker plassen en vaker wakker, kan ik alvast wennen aan de toekomstige gebroken nachten als onze kleine meid er is ;)
Onze verloskundige praktijk geeft een voorlichting over bevallen die we gaan bijwonen en voorderest heb ik een boek aangeschaft die ik ga lezen. Zijn jullie van plan om nog een aanvullende cursus te volgen of iets anders ter voorbereiding?

Hallo dames even een vraag.
Zojuist in het zkh geweest omdat ik minder leven voelde. Gelukkig eenmaal aan de ctg voldoende beweging. Daarna heb ik nog een echo gekregen nu zegt deze mw tegen mij of ik een vriend had met veel haar.... mijn kindje had veel haar wat normaal is bij negroïde kindjes? Dit is toch niet typisch voor negroïde kindjes of wel? Aangezien ik geen buitenlandse vriend heb... tevens had hij en ii wel bij de geboorte veel haar.. 
Groetjes. 

Terug
Bovenaan