Uitgerekend in december 2017!

Wij hebben het kamertje bijna af. Vorige week te horen gekregen dat ze al helemaal vast in het bekken ligt. 
Begint al echt spannend te worden vind ik haha. Ben nu ook precies 34 weken mijn vorige zwangerschap was nog maar 3 weekjes langer dus ben benieuwd Hoelang ik deze keer ga halen. 

Allemaal succes de laatste weekjes!

Heb nu toch echt bijna alles in huis, alleen nog de bedklossen regelen en kunstvoeding halen. Ik wil sowieso borstvoeding gaan proberen maar voor als dat niet lukt dan moeten we natuurlijk ook kunstvoeding in huis hebben. Welk merk gaan jullie kopen, of iemand al goede ervaringen met een bepaald merk kunstvoeding?

Ik heb gewoon eigen merk gekocht van de
ah. Die heb ik bij mijn zoontje ook gebruikt.
en die beviel goed. 
Verder hebben wij ook alles in huis en moet
nog een weekje werken voordat het verlof
gaat beginnen. En ik ben er ook echt aan 
toe. Zoontje gaat volgende week oefenen op
school en na de kerstvakantie gaat hij ook 
echt naar school. Gaat veel te snel allemaal

Ik ga ook voor eigen merk maar dan van de Kruidvat. 
De laatste weken gaan echt hard alweer 36 weken. Ben benieuwd wanneer de eerste van ons gaat bevallen!

Ik ben ook benieuwd wie het eerste een berichtje zal sturen dat haar kindje geboren is, spannend!! Vandaag weer op controle geweest, het indalen is begonnen. Dat dacht ik al te voelen en de verloskundige bevestigde dat vandaag. Nog 29 dagen te gaan tot de uitgerekende datum.
Hebben jullie ook al indalings/voorweeën? Zo spannend en het voelt daardoor zo dichtbij.

Die van ons is al volledig in gedaald en heb al paar avonden gedacht is dit het nou en dan stopte het na een uur weer. Heb ook overdag erg veel last van drukkend gevoel tussen mijn benen en flinke steken. Ben benieuwd Hoelang het nog gaat duren ben er eigenlijk ergens wel al een beetje klaar mee ook omdat lopen en fietsen niet echt meer makkelijk gaat en pijn doet. 
In ieder geval alles staat klaar en heb deze week de wasjes gedraaid en koffertje alvast in gepakt. Mijn zoontje kan ook echt niet meer wachten het duurd hem allemaal maar veelste lang, hij maakt het natuurlijk ook allemaal echt mee als 9,5 jarige grote broer hij heeft overal mee geholpen heel erg leuk!

Hallo allemaal

die van ons is ook ingedaald. Ben vrijdag 35 weken van de eerste.
Ben halverwege december uitgerekend.
ben nieuw hier.

Toen de ongemakken en pijn meer werden vorige week, had ik ook wel zoiets van ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Van die onrustige benen in bed word ik ook wel een beetje gek van hoor, de beenkrampen zijn zo goed als weg maar hebben plaatsgemaakt voor onrustige benen tijdens het proberen te slapen. Maar op een of andere manier geeft het idee dat ik aan de laatste maand begonnen ben wel weer nieuwe energie, we zijn er bijna.
De wasjes ben ik nog niet doorheen maar wel al op de helft. Zo lief ook die kleine kleertjes aan de waslijn. Bedklossen zijn vandaag geleverd dus dat kan ook van de lijst gestreept worden, alleen de box beneden moet nog even in elkaar gezet worden, derest van de was en nog wat gezellige aankleding. Dan zijn we er wel volgens mij.

Terug
Bovenaan