Uitgerekend in februari 2017

Hallo allemaal

ik ben 8 feb uitgeteld van ons derde kindje. Afgelopen dec geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daarna kreeg ik geen eisprong meer. Bij onze eerste zwangerschap kreeg ik dat ook niet en was ik na 1 keer clomid zwanger en dat was dit keer ook het geval. Met 5 weken een echo gehad om te kijken of het op de juiste plek zat en met 7 weken een echo voor het hartje. En dat klopte. Gister had ik ineens rood bloed verlies ze hebben meteen alles nagekeken en met de kleine ging het goed is dus van buiten af. Volgende week donderdag hebben we onze 9 weken echo.

Meen Facebook pagina zou wel leuk zijn is wat handiger als dit

Mgr Kelly van Boxtel

@wondernummer3in 2017 en femke2017: succes met de echo morgen.

@kelly: fijn dat de echo goed was. Bloedverlies is altijd toch spannend.

Mee eens om op facebook een groep op te richten, want ik vind dit forum ook niet zo handig

Hallo..

Ik ben 9 februari uitgerekend van ons derde kindje. We hebben al een dochter van 3 jaar en een dochter van 11 maanden.

We hadden donderdag 23 juni onze eerste echo gehad en was mooi kloppend hartje te zien. Nu hebben we 27 juli onze termijn echo. Wel weer spannend. Verder voel ik me goed alleen heel moe. Maar ja als dat alles is mag ik niet klagen.

Als er een facebook pagina aan gemaakt zal worden, wil ik er ook wel lid van worden idd makkelijker dan zo'n forum.

Hoi meiden,

Gisteren mijn intake gehad. Een fijn gesprek en alles werd duidelijk uitgelegd.

Vanmorgen echter een bloeding gehad gepaard met lichte buikpijn dus besloten het nummer te bellen voor dit soort zaken.

Morgen om 5 voor twee een afspraak voor een extra echo. Allemaal weer erg spannend. Op het moment dat ik weer vertrouwen krijg en niet stil sta bij de dingen die mis kunnen gaan gebeurd er dit. De uitwendige echo gaf gisteren geen goed beeld maar dat was te verklaren omdat het nog zo klein is. Ik ben wel heel blij dat ik voor het weekend nog mag, want de eerstvolgende echo duurde anders nog 2,5 week.

Duimen dat alles goed is!

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier :)

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Nicole, mama van een zoontje van 1,5 en nu ruim 8 weken zwanger. Daarmee ben ik volgens mij uitgerekend rond 4 februari. Ik heb nog geen echo gehad of dergelijke, dus vind het allemaal heel spannend of het wel goed gaat. Mijn eerste zwangerschap is namelijk geëindigd in een missed abortion met vrij dramatische gevolgen waardoor ik in het ziekenhuis belandde.

De eerste weken van deze zwangerschap was ik dood- en doodmoe. Heel duizelig en misselijk. Nu gaat het wel redelijk. De symptomen nemen wat af; en daardoor maak ik me dus zorgen. Geen bloed verloren of rare krampen, dus dat is wel positief. Pas 12 juli heb ik de eerst echo.

Leuk om hier ervaringen met elkaar uit te kunnen delen. Mocht er een Facebook-groep gemaakt worden, dan hoor ik dat graag. Dit forum is inderdaad niet erg gebruiksvriendelijk.

Groetjes, Nicole

Ohhh Femke wat spannend.

Hoelaat heb je vandaag je echo?

Ik heb woensdag echo gehad alles was goed.

Ze twijfelde alleen of het er toch niet stiekem 2 zijn.

Over 2,5  weer een echo en dan weten we meer. Termijn werd geschat op 8 wk. Dus nu 8+2

Inmiddels actief op een facebookgroep met jan/feb mama's

Merk direct dat dat veel prettiger is ook omdat je bijv je echo foto kan delen.

Mochten er al wel dames zijn die zich geroepen voelen tot meepraten dan kan dat uiteraard....

Hoi allemaal,

Vandaag hadden wij dus een extra echo. Helaas werd ons vermoeden bevestigd en is het hartje van onze kleine uk gestopt.

Het had de grootte van 7 weken en 1 dag en ik zou nu net over de 8 weken. Het is nu afwachten tot het wordt afgestoten zodat we weer opnieuw kunnen beginnen.

Het waren voor ons al 4 spannende weken en ondanks dat je er rekening mee houdt valt dit heel erg tegen. Deze week zag ik leuke rompertjes en die had ik gekocht, ook met mijn intake een leuk koffertje gekregen voor de kleine uk en dat moet nu zo de kast in.

Het is een natuurlijke selectie maar ondanks dat je verstand het begrijpt zegt je gevoel heel wat anders.

We hopen dat het vruchtje snel loslaat zodat we op natuurlijke manier dit af kunnen sluiten.

Ik wens jullie heel veel plezier met de zwangerschap en hoop van harte dat het goed mag gaan!

Liefs,

Femke

Hoi lieve iedereen,

Jeetje Femke wat heftig, heel veel sterkte.

Voor de andere gefeliciteerd ( ppff wat voelt dit dubbel).

Wij hebben in inmiddels onze 2 de echo gehad en gelukkig was alles goed. Ik heb nog steeds veel onzekerheid en tel af naar de eerste 12weken. Mijn vakantie naar Bali en Java heb ik geannuleerd omdat mijn dokter dat adviseerde. Verder voel ik me eigenlijk wel oké.

Vraag aan de meiden die op facebook zitten. Hoe heet deze pagina en kan ik ook lid worden als ik straks 12 weken ben. Lijkt me leuk.

Ik hoor het graag.

Iedereen heel veel succes  met de zwangerschap.

Groetjes

Terug
Bovenaan