Uitgerekend in februari 2017

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ook ik mag me in dit rijtje voegen, want ik ben er sinds 4 juni achter dat ik zwanger ben. Ik ben op 7 februari uitgerekend. Omdat ik net als kirsten al 3 miskramen  gehad heb, zijn dit erg spannende weken. Ook omdat ik nog weinig zwangerschapsklachten heb (wat gevoelige borsten en lichte duizeligheid). Dus Kirsten ik duim voor je.
Groetjes

Hi Cindy!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ga uiteraard ook hard duimen voor jou, dat alles goed gaat komen!

Je weet het dus nog maar net, spannend hoor! Heb je al een echo ingepland? Of een afspraak met de verloskundige?

Ben je er ooit achter gekomen waar het door komt dat je meerdere miskramen hebt gehad?

groetjes Kirsten

Hoi Kirsten.

Dankjewel voor het duimen. We gaan er gewoon vanuit dat wij in februari allebei met een baby in ons armen zitten. Ik weet inderdaad nog maar net officieel, maar had al wel een paar dagen een vermoeden. Wij hebben bewust gewacht met testen tot ik een week overtijd,  want een miskraam heb ik bij 4,5 week gehad. De andere twee bij 8 en 10 weken.

Ik heb nog geen datum voor afspraak bij de verloskundige. Jij wel?

Er is bij mij geen oorzaak gevonden voor de miskramen. De gynaecoloog vanuit dat ik pech heb gehad en geeft een kans van 80% aan dat t dit keer goed gaat.

Vervolg: nu maar hopen dat alles bij iedereen goed blijft gaan!

Ik heb in februari ook een miskraam gehad dus vind het super spannend!

Ouders hebben we al wel verteld, maar mijn vriend heeft nog een zoontje van 9 die het nog niet weet. wanneer zouden jullie het de broertjes/zusjes vertellen?

hebben jullie al last van de zogenaamde kwaaltjes?

Goedemiddag,

Gefeliciteerd allemaal.

Na 3 jaar geleden een miskraam te hebben gehad en na 3 iui behandeling ben ik nu 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Hebben al een dochter van 4.

groeten nathasja

Sorry vorige berichtje is niet helemaal goed gegaan. Perongeluk 2 keer geplaats.

Ik vroeg mij af. Ik heb al een dochter van 4 jaar. Wanneer zouden jullie het haar vertellen? Ik twijfel namelijk. Ik heb op 24 juni mij eerste echo ik ben dan 7 weken en 1 dag. Aan de ene kant wil ik het haar dan vertellen, maar ik weet dat ze het aan iedereen gaat vertellen. Wat zouden jullie doen?

Groeten nathasja

Terug
Bovenaan