Uitgerekend in januari 2018!

Fijn Gonstertje!

Ik heb vandaag ook even de huisarts gebeld om te vragen of ik misschien niet wat eerder een echo zou kunnen krijgen, ivm de miskraam die ik heb gehad. (Het was zo heftig dat ik bijna een bloedtransfusie nodig had) Hij vond het heel raar dat ze daar bij de verloskundigenpraktijk niets mee gedaan hebben, en mag dus nu volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor een echo! Als goed is, ben ik dan 6 weken en 2 dagen. Ben er erg blij mee, hopelijk geeft dat wat zekerheid! :)

@Avl Leuk, hihi samen!

@Frum2018 heel raar idd! Normaal na een miskraam, krijg je al vroege echo en word je sowieso tot 12 weken onder behandeling bij gynaecoloog. Dat is in ieder geval zo bij ons in de buurt!

Fijn dat jullie beide nu op tijd echo krijgen!!

Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders :)

Haai meiden!!

Gefeliciteerd allemaal! Wellicht mag ik mij ook aansluiten in de groep. Vanavond een test gedaan met als resultaat een licht streepje.. vrijdag ga ik een nieuwe test doen maar stiekem ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Fingers crossed! ✌

Dag meiden,

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik heb afgelopen zondag een positieve test gehad en zag dit nog even totaal niet aankomen, omdat we pas sinds maart aan het proberen waren...Maar ik was toch al 3 dagen over tijd. Ik kan het ook nog steeds niet geloven, maar voel al 3 dagen wat gerommel in mijn buik en mijn borsten zijn ook gevoelig.

Voorlopig op 1 januari uitgerekend en heb een afspraak bij verloskundige pas 1 juni voor echo en intake...dat duurt echt lang.  Maar vanwege Hemelvaartsdag een week later...echo's doen ze alleen op dond.

Ik weet niet goed aan wie we het al willen vertellen en of ik hier nog even mee wacht, moeten zelf eerst nog even aan het idee wennen denk ik. Aan de ene kant wel fijn om te delen, maar je hoort ook veel verhalen dat het mis kan gaan...lees je hier toch ook veel! Wanneer vertellen jullie het?

Ik ben 31 en mijn vriend is 29.

vraagje: sporten jullie nog allemaal zoals je eerst ook deed?

En wie van jullie gaat de combinatietest of NIPT test doen?

Ik vind het erg spannend allemaal ;)

Wel fijn om dit te kunnen delen met elkaar

Gefeliciteerd allemaal.

Gebruiker. Een licht streepje is inderdaad gewoon zwanger.

En fijn dat sommige al eerder voor hun echo kunnen.

Hebben sommige ook het gevoel als of ze ongesteld moeten worden? Had gelezen dat dat banden pijn is. Maar vroeg me af of je dat al zo snel kon voelen.

Ja wij gaan wel de testen doen koosje. Tegenwoordig kan het geen kwaad meer voor het kindje. En ik zou het toch willen wetem mocht er iets mis zijn.

Koosje helft van mijn bericht weg.

Ik zwem elke week en ik loop elke week. Zijn allebei niet super intensief en juist goed had ik gelezen. Lijkt me heerlijk als je dan een grotere buik heb en je wat zwaarder word om dan lekker te zwemmen.

Terug
Bovenaan