Uitgerekend in januari 2018!

Ik sportte ook altijd veel maar ben nu sinds ik weet dat ik zwanger ben ook niet meer geweest haha.

Toch een kleine angst inderdaad. Wel loop en fiets ik veel en via internet heb je verschillende oefeningen voor als je zwanger bent. Ideaal en zo blijven we toch een beetje fit. Liefs!

Ben net even aan het speuren geweest en bij mominbalance kan ik gewoon blijven bootcampen op gepast niveau.

Zij stemmen hun trainingen ook af in samenwerking met verloskundigen en gyneacologen. En ze zitten hoor het hele land! Ik ben blij!!

Hee dames!

Ik ben donderdag 5 weken! Dinsdag de verloskundige gebeld en mag 7 juni op intake komen. Die week daarna of misschien zelfs daarna pas een echo.. het is zo spannend! Ben heel onzeker door een aantal persoonlijke dingen. Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik die komende 4 weken door moet komen.. we willen het onze ouder juist nog niet zeggen..

Ik heb het afgelopen jaar 2 vroege miskramen gehad dus mijn verloskundig wil me vroeg zien om mij zo ook meer rust te geven. De praktijk waar ik zit maakt sowieso de eerste echo met 8 weken, ik vind het zelf heel fijn.

Wat weer veel nieuwe dames erbij! Gezellig en iedereen gefeliciteerd natuurlijk! Leuk om alle verschillende verhalen te lezen.

Ik mag qua kwaaltjes helemaal niet klagen. Ik heb bijna nergens last van tot nu toe. Ik ben wel heel vergeetachtig en heb weinig eetlust. Ik zit echt te miezeren met m'n eten. Hebben meer daar last van?

Gefeliciteerd iedereen. Wij hebben vorige week ook een test gedaan  en die was positief. Van ons eerste kindje.  Wat zijn we blij. Rond 10 januari 2018 uitgerekend. Over 3 weken de eerste echo. Voel me niet topfit. Erg moe en weinig trek maarja dat hoort er allemaal bij zeggen ze. Leuk om met elkaar hier ervaringen te delen.

Gefeliciteerd iedereen! =D

hier nog een zwangere erbij haha, ben rond 9 januari 2018 uitgerekend en volgende week onze eerste echo.. super spannend!!
Kom hier gelukkig al bij 6 weken + 2 dagen

Eerste positiebroek is al een feit.. opgezette buik niet normaal!
Krijg me eigen broeken niet meer dicht..
ook veel moe.. vergeetachtig.. en ook weinig eetlust en wat ik eerst heerlijk vond kan ik nu niet meer uitstaan haha

Liefs

Terug
Bovenaan