Uitgerekend in januari 2018!

Gefeliciteerd met de zwangerschap nieuwe dames!

<span style="line-height: 1.5;">@gonstertje , ik heb ook last van weinig eetlust. Heb ook ontzettend last van mijn maag, probeer mezelf toch te dwingen goed te eten.</span>

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Gisteren contact opgenomen met mijn gynaecoloog, kon eerst 30 mei komen voor een echo, maar mag nu 23 mei al komen. Verlies helaas nog steeds bloed en het is nu helder rood geworden. Ik hoop dat volgende week voorbij vliegt en dat het niet erger wordt als nu. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.. </span>

Liefs hilde

Wat spannend Hilde, hoop voor je dat alles goed blijft gaan!

Welkom allemaal en gefeliciteerd!

Gangstertje bij mij komt de hoger met vlagen, begin wel te merken dat ik mij wat misselijk voel als ik te weinig eten. Zit dus soms tegen heug en meug te eten.

Hi Meisje1988

ik heb me ook opgegeven voor moeder voor moeders. Mijn uitgerekende datum (als alles goed gaat is 10 januari)

ik vind het ook zo spannend je krijgt dan nog een test om te kijken of je urine goed is. Voor mij toch ook dan nog een bevestiging dat ik zwanger ben.

Ik voel echt helemaal niks voel me daar zo onzeker over! Alsof ik het mezelf verbeeld! Vandaag even spijbelen van mijn werk zit niet lekker in mijn vel.

Rondlopen met een geheim is niks voor mij! Ik wil het zo graag zeggen, doordat ik al 2 kinderen heb (9 en 5 jaar) wil ik eerst zeker zijn dat ik zwanger ben en dat het goed is voor ik het kan delen !

Mijn test bij moeders voor moeders was dik positief dus vanaf volgende week mag ik mee doen. Mooie omslagdoek en wat leuke tijdschriften gekregen.

Zijn we rond dezelfde dag uitgerekend marj82. Ik voel wel dat men lijf anders is en dat er wat gaande is. Valt verder mee.

Als ik s' ochtends te lang wacht met eten word ik ook misselijk idd. Dan gaat er heel moeilijk een hap door m'n keel haha.

@hildemommy wat rot dat je nu toch helderrood bloedverlies hebt. Ik hoop dat het meevalt en dat je snel duidelijkheid hebt wat het is. Al is wachten tot 23 mei best lang als je bloed verliest!! Hoe ver ben je nu?

@meiske1988 Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. Vanavond komt er iemand bij me langs, dus ik ben benieuwd.

@ gonstertje, ik denk dat ik 4 weken en 4 dagen zwanger ben. Dit is mijn eerste zwangerschap. 23 mei lijkt inderdaad nog zover weg ,het voelt allemaal zo onzeker vooral met die bloedingen die ik nu heb. Ik heb verder ook niet veel symptomen behalve dan die maagklachten. En ik heb een vreemd gevoel in mijn buik, ik kan niet zeggen dat het pijn doet maar comfortabel is anders. Net alsof er echt al iets zit, een soort drukkend gevoel op de onderbuik.

Hoever ben je nu precies gonstertje?

Terug
Bovenaan