Hoi allemaal,
Leuk weer een paar nieuw erbij, gefeliciteerd!
Ik heb gister de verloskundige gebeld en mag 1 juni een echo, dan zit ik in de 7 weken. Toch vind ik het wel spannend allemaal, omdat het bij mij de vorige keer mis was gegaan (tussen 8-9 weken, bij 11 weken miskraam opgewekt) na twee echo's met een goed kloppend hartje. Ik hoop dat bij de eerste echo iig alles goed is en daarna ook goed blijft gaan. Het blijft toch even afwachten
@Hilde, he vervelend zo na bruine afscheiding ook nog rood bloedverlies erbij. Snap dat je je zorgen maakt. Laten we toch nog hopen dat de echo goed gaat zijn.
@Alv, wij gaan het ook met moederdag vertellen aan onze ouders en zussen^^ Heb er al zin in!
@Autumn87, zelf sportte ik voor de vorige zwangerschap fanatiek met polefitness en aerial acrobatiek. Maar toen ik zwanger werd, ben ik daar toch mee gestopt, omdat het niet goed blijkt te zijn om je rechte buikspieren te trainen. Je hebt dan een kans op navelbreuk werd me verteld. Andere buikspieren mag nog wel. In plaats daarvan ben ik Yoga gaan doen. Lekker ontspannen en toch wat blijven bewegen en fit zijn.
@lisa, bedankt voor de tip van de zwangerschapsmeter app. Die kende ik nog niet
Ook heb het trouwens best wel al een opgezette buik. Sommige broeken passen nu al niet meer goed dicht
Dat was vorige zwangerschap helemaal niet zo. Verder heb ik gukkig (nog) geen kwaaltjes. Alleen wat steekjes en duidelijk gerommel in mijn buik. Daardoor wist ik voor de test al dat ik zwanger was
Dat betekent dat (hoop ik) het allemaal lekker aan het groeien is^^