Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Frum2018 zeker herken ik dat. Toevallig vond ik mn rokje die ik vandaag aan had al strakker zitten terwijl die 2 weken geleden nog super los zat en zeker een riem nodig had..
Borsten erg gevoelig & ook al idee dat wat groter is.
En dat is zeker nog ff wachten, duurt lang hihi! Zou voor mij ook wel rond die tijd worden
Vandaag foto lijst gehaald en sokjes er in gedaan voor de ouders. Manlief vond het nog veel te vroeg maar vind al super die voorbereidingen. Als de echo goed is dan muisjes halen en die er bij in doen
Ik heb 25April een positieve test in handen mogen hebben.. erg spannend en onzeker 3okt een curretage gehad met 10wkn.. ben zo blij maar tevens zo bang.. volgens mijn berekening ben ik eind dec begin jan uitgerekend! 18mei mijn 1ste echo.
Dag allemaal! Wat gezellig! Ik sluit me graag aan.
Zaterdag positieve getest. Denk nu rond de vijf weken te zijn.
17 mei al intake verloskundige!
Vandaag mijn ouders verteld. Ze passen op maandag altijd op. En we hadden onze zoon (13 maanden) en een rompertje aangedaan met de tekst 'ik word de grote broer'. Maar mijn moeder heeft er totaal overheen gekeken toen ze hem naar bed bracht en trui uittrok! Mijn vader zag het wel maar hield zijn mond. Dus vanavond aan mijn moeder gevraagd wat ze van zijn nieuwe romper vond. En toen zag ze het pas! Hilarisch!
Hier af en toe wat gevoelige onderbuik. Geen pijn, maar alsof het voller is. Vorige keer in begin met name zeer pijnlijke borsten. Nu nog niet. Gelukkig niets van misselijkheid!
Ik heb juist regelmatig steekjes in mn zij/onderbuik maar ook moeite met naar wc gaan... Pfff volgens assistente huisarts hoort het erbij haha best lastig! Ik ga morgen verloskundige bellen bem benieuwd wanneer ik terecht kan!