Uitgerekend in januari 2018!

<p style="text-align: left;">Hallo mede mommy's to be!</p>
Wat super leuk dat er een forum bestaat om hier over te praten, en wat super dat we allemaal in januari 2018 zijn uitgerekend!!

Ik had net een heel verhaal getypt en toen was hij weg... dus begin maar weer vrolijk opnieuw

Zoals mijn naam al zegt: mijn wens is uitgekomen... eindelijk... na 7 hele lange maanden veel klussen, hopen, wensen en dromen is onze grootste droom uitgekomen namelijk: dat ik zwanger ben en dat we in januari papa en mama gaan worden❤ 10 januari 2018 ben ik uitgerekend en verwachten we ons grote wonder

Ik heb inderdaad ook de app van Ouders van Nu.... dan doen we het maar zo...

Vanmorgen werd ik helemaal paniekerig wakker. Ben ineens zo bang dat het niet goed zit. Heb pas 30 mei de eerste echo, dus moet ook echt nog even wachten.

Eerste anderhalve week moest ik steeds spugen na het opstaan, en nu dus ineens niet. Wel kokhalsneigingen, maar dat is dan voor mijn gevoel niet goed genoeg.

Ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat het goed zit.

Mag ik trouwens ook in die Facebook groep? Is dat niet zichtbaar voor je vrienden? Hierbij de link. https://m.facebook.com/emma.zorge?ref=bookmarks

Groetjes!!

Ik heb inderdaad ook de app van Ouders van Nu.... dan doen we het maar zo...

Vanmorgen werd ik helemaal paniekerig wakker. Ben ineens zo bang dat het niet goed zit. Heb pas 30 mei de eerste echo, dus moet ook echt nog even wachten.

Eerste anderhalve week moest ik steeds spugen na het opstaan, en nu dus ineens niet. Wel kokhalsneigingen, maar dat is dan voor mijn gevoel niet goed genoeg.

Ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat het goed zit.

Mag ik trouwens ook in die Facebook groep? Is dat niet zichtbaar voor je vrienden? Hierbij de link. https://m.facebook.com/emma.zorge?ref=bookmarks
<p style="text-align: left;">Groetjes!!</p>

<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px; margin-top: 0px;">net heb ik ook al een stukje geplaatst maar het wil niet in 1 keer? is er een aantal tekens die je mag gebruiken?</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px; margin-top: 0px;">iig mijn hoogte en diepte punten van de afgelopen maand: </p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-26 april had ik eindelijk een positieve knal test in mijn handen, clearblue zei 1-2 weken zwanger.. 1 weekje bleek het dus te zijn.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-2 mei hadden we ons eerste intake gesprek bij de verloskundigen.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-vanaf 4 mei deed ik mee met moeders voor moeders, en kreeg ik mijn intake gesprek + eerste kratjes.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-5 mei, savonds oud bloedverlies, ik maakte me extreem veel zorgen en belde de verloskundige, ze maakte me duidelijk dat het OUD bloed is dus vast een innestelings bloeding.. 11 mei mocht ik langskomen voor een echo zodat ik misschien gerustgesteld zou worden.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-11 mei, aller eerste echo ooit. Een zwangerschap + heel klein vruchtzakje te zien, echo mevrouw zei dat ik geen 7 weken was.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">I.vm. lange cyclus.. later zelf uitgerekend en waarschijnlijk was ik 5 week en 1 dag zwanger op dat moment, foutgerekend + lange cyclus.. </p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-15 mei, gesprek over eventuele testen naar sydromen etc. Besloten om de combinatie test te doen, hiervoor moeten we naar een echopraktijk</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-16 mei, bruinbloedverlies, roze bloedverlies 18 mei iets roodbloedverlies.. ik maakte me extreem veel zorgen, was weer bang om ons kindje te verliezen.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-18 mei, stond gelukkig een 'eerste' echo gepland bij de echopraktijk, besloten om gewoon te gaan zodat ik zekerheid zou hebben, of het nou wel of niet goed ging met ons kindje. </p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">-18 mei tweede echo, alles berekend en bleek dat ik 6 weken en 1 dag zwanger ben, ja nogsteeds! We hebben zelfs het hartje zien kloppen en ik was er zo van onder de indruk terwijl ik dacht dat het misschien wel over geweest zou zijn.</p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">Wat die oudebloeding nou is weet niemand maar we weten wel dat ons kindje het goed maakt. En over 2 weken hebben we weer een extra controle echo. </p>
<p dir="ltr" style="color: #212121; font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif, serif, EmojiFont; font-size: 15px;">Groetjes B</p>

Wat een verhaal wens is uitgekomen! Gelukkig een goede echo gehad. Ij heb ook wat bruine donkere afscheiding. Aankomende maandag echo ! Spannend

Terug
Bovenaan