Uitgerekend in januari 2018!

@Rosy3000

Wat je schrijft zo voel ik het ook precies. Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger... elke dag besef ik het wat meer dat er gewoon een mensje in me groeit. Hoe zal het allemaal lopen? Hoe zal men buik worden en de bevalling gaan. Hoe gaat iedereen reageren als ik het over een aantal weken aan iedereen vertel. Wat moet ik allemaal regelen etc..... komt allemaal goed maar maak me er soms wel druk om.. genieten moet nog wel echt komen..

Ik wil ook graag aansluiten bij de facebookgroep.

https://www.facebook.com/femke.dejongbartelings

over een week de intake en echo, wachten duurt zo ontzettend lang! Vorige week nog een keer getest, gewoon de bevestiging dat ik toch echt zwanger ben. Kwaaltjes genoeg maar als ik me dan een dag heel goed voel ga ik toch twijfelen.

we hebben het al wel aan de opa's en oma's verteld, die zijn natuurlijk helemaal blij! Aantal collega's van mij weten het ook al. Ik sta normaal altijd al vroeg te stuiteren op mijn werk maar nadat ik een paar ochtenden goed misselijk en duizelig rustig aan het werk was gegaan vonden ze het wel erg verdacht. Als het nou toch misgaat heb ik in ieder geval voldoende steun

Hallo allemaal,

Vandaag 7 weken, 2 dagen zwanger. Ergens begin januari 2018 uitgerekend... 1 juni eerste echo, hoop dat het goed gaat.

Heerlijk hoor die ochtendmisselijkheid. Gelukkig blijft het tot nu toe alleen daarbij wat misselijkheid betreft.

Mag ik ook in facebookgroep?

https://www.facebook.com/kirsten.bakkum

Hey dames,

Gefeliciteerd aan alle aanstaande mama's! Hier zit ik op een giga wolk! Vorige week vrijdag een contract verlenging en op moederdag ten huwelijk gevraagd door mijn geweldige vriend! En dan nu een positieve test in mijn handen! Ik kan het nog niet geloven..  een half jaar geleden zijn wij ons dochtertje Mila verloren na een zwangerschap van 20+3. Dit kwam door pech...zoals de artsen het beschrijven...uiteindelijk bleek ik een infectie in mijn moederkoek te hebben... helaas was het te laat. Nu dus vol ongeloof een positieve test! Gaat een spannende tijd worden. Volgens mijn berekening ben ik rond 27 januari uitgerekend:)

Terug
Bovenaan