Uitgerekend in januari 2018!

@Manon, het lukt niet om je toe te voegen. Ik kan je geen vriendschapsverzoek sturen. Kan je mij vinden en toevoegen?

https://www.facebook.com/gonstertje

De pagina is geheim trouwens en voor anderen niet zichtbaar. Dus ook niet voor je facebookvrienden ;-)

Hee meiden, nu aan de 8e week begonnen. Maar ik heb helemaal geen last meer van dat menstruatie gevoel. Meerdere waar dat bij weg is gegaan? En verder al 3 dagen totaal geen kwaaltjes meer. Moet ik me zorgen maken of kan dat vookomen?

Ze zeggen dat de symptomen de ene dag meer zijn dan de andere. Ik heb zelf helemaal geen duidelijke symptomen. Wel rommelende buik en bruine afscheiding.

@AVL, mijn kwaaltjes (spugen/misselijk) waren ook 'een soort van' verdwenen. Toen ik me zorgen ging maken, waren ze ineens weer terug! Hang weer één of meer keer per dag boven de wc. Geen zorgen dus! En zolang er nog geen bloed bij komt kijken, moet je er maar op vertrouwen dat het goed zit.

Dat menstruatie gevoel ken ik niet zo. Heb ik niet echt gehad. Wel vanaf, kort na de vermoedelijke bevruchting, soort bandenpijn. Die frequentie is wel flink afgenomen, gelukkig!

@AVL, mijn kwaaltjes (spugen/misselijk) waren ook 'een soort van' verdwenen. Toen ik me zorgen ging maken, waren ze ineens weer terug! Hang weer één of meer keer per dag boven de wc. Geen zorgen dus! En zolang er nog geen bloed bij komt kijken, moet je er maar op vertrouwen dat het goed zit.

Dat menstruatie gevoel ken ik niet zo. Heb ik niet echt gehad. Wel vanaf, kort na de vermoedelijke bevruchting, soort bandenpijn. Die frequentie is wel flink afgenomen, gelukkig!

Terug
Bovenaan