Uitgerekend in januari 2018!

Ik zou gewoon je verloskundige bellen en dit verhaal haar voorleggen.

ze kan je vast zekerheid geven d.m.v. een echo of vast een afspraak met je plannen.

@iris kip, thanks! Ik zit gwn al een hele week met dat gesprek in mijn maag. Ze gaf mij precies het gevoel dat ik nog niet mag zwanger worden/zijn. Voorlopig ligt er een echo vast op 13-06, maar ik heb vandaag nog eens terug gebeld om te vragen of mijn gyn niet sneller zou kunnen. Hij gaat mij terug bellen.

Hoi hoi ,

Gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje en ben 11 januari uitgerekend op de verjaardag van mijn opa , oudste broer , overleden zusje van mijn man en ikzelf !  Vandaag een afspraak bij de gynacaeloog! Spannend hihi

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee, maar durf nu pas iets te schrijven!

Wij hebben eind februari een missed abartion gehad. Bij de eerste echo kwamen we er achter dat het vruchtje niet verder dan 6 weken was gegroeid!

Wij zijn er precies 2 maanden later achtergekomen dat wij opnieuw zwanger zijn!! Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger, uitgerekend voor 3 januari!

Nadat we gisteren de 3de echo hebben gehad en de verloskundige eindelijk zorg vrij is durven wij het grote nieuws te delen: wij verwachten ons eerste wondertje!!

Het is nog steeds zo onwerkelijk, maar ik durf langzaam op die roze wolk te gaan zweven...

Liefs Maud

Hoi hoi!

Nieuw op dit forum. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Nog heel pril, ong 5 weken. Ik ben rond 28 Januari uitgerekend!

Hopelijk gaat de zwangerschap goed. Alle tips zijn welkom

Ten eerste gefeliciteerd aan alle nieuwe momy's to be!

Wat heftig R1988 en maud plones. Heel veel sterkte.

Ik moet zeggen dat ik het zoveel lees een miskraam of dat de innesteling niet goed is gegaan op het forum, dat het echt een wonder is als het wel goed gaat.

Over 1 week de eerste echo ben echt zenuwachtig. Zoals ik voel, denk ik wel dat alles goed zit. Maar dat kan altijd tegenvallen natuurlijk.

Ik had vannacht een droom over dat we ons  kindje al hadden, heb ik al vaak gehad. Want een kindje krijgen is echt een droom die uitkomt. Normaal word ik dan wakker en dan wilde ik in het verleden zo graag zwanger zijn. En nu had ik weer even het besef van; dat is dichterbij dan ooit. Voelde heel fijn!

Misschien klinkt het wel heel raar dit haha.

Terug
Bovenaan