Uitgerekend in januari 2018!

Vanavond is het dan eindelijk zo ver de 2 weken zijn om. Er werd ons toen verteld dat het lijkt op een missed abortion. Vanwege de gerafelte holte en alleen het zien van de dooierzak terwijl ik 7weken had moeten zijn. Aangezien mijn cycles erg wisselvallig is, is er toch een kleine kans dat ik minder ver heen zou kunnen zijn. Dus laten we vanavond daar op hopen. Heb in deze 2 weken geen buikkrampen of bloedverlies gehad. Maar toch voel ik niks, geen zwangerschapsverschijnselen, alleen iets pijnlijke borsten. Zucht wat een spanning!

Spannend mevrouwtjebianca dus als ik het goed heb ga je vanavond naar de vk dan? Ik hoop voor je dat je inderdaad minder ver was dan gedacht!

Wel een goed teken dat je geen krampen en bloedverlies heb gehad, je zou toch wel denken dat het in die 2 weken had moeten komen.

ik duim voor je! Laat je weten hoe het was.

Bedankt voor je reactie Avl, ja vanavond naar de Vk om 20:50 dus onze geduld word nog even op de proef gesteld. Doordat ik inderdaad geen bloed verlies en krampen heb gehad hebben we nog hoop. Toch werd ons verteld en de formulier van miskraam die we 2weken geleden mee hebben gekregen dat juist bij missed abortion zonder bloed verlies en of krampen kan plaats vinden, maar me lichaam zelf heeft het nog niet afgestoten dus zit er wel heel erg tegen op als het toch niet goed is om voor de medicatie of curratage te kiezen. Maar nog even geduld duimen voor goed nieuws, laat het jullie weten. Liefs Bianca

Bianca, tuurlijk daar is deze forum voor. Het is hartstikke leuk om fijne dingen te delen maar helaas horen ook vervelende dingen daarbij. En kan je toch je ei kwijt.

Heel veel succes dalijk!

Hee allemaal!

Allereerst jullie allemaal heeeeel erg gefeliciteerd!!

Ik lees al een paar daagjes mee en wil me ook graag aanmelden hier!

Ben 28 jaar en nu in de 5e week van ons eerste kindje! Erg spannend allemaal :) heb 20 juni de eerste afspraak bij de VK. Ze heeft verder aan de telefoon niets gezegd of ik meteen een echo krijg, maar zo te lezen hier denk ik dat dus wel zo is (Hahah, ik heb echt geen idee wat normaal is. Ben me sinds maandag enorm aan het inlezen op alles :p)

Ik had sinds zondag erg rugpijn en heel erg moe, maar legde totaal de link niet dat ik zwanger kon zijn. Maandag even naar de drogist en toen dacht ik ey, laat ik es een test meenemen en ja hoor, de rare klachten vielen op zijn plek ;-)

mega happy uiteraard en vriendje ook! Hadden niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, zijn afgelopen maand begonnen met proberen. En meteen schot in de roos dus. (Hij beweert nu erg trots dat ie super sperma heeft)

maar als ik het goed lees mag er niemand meer bij de facebookgroep? Erg jammer :-( als er alsnog een plekje vrij is zou ik het iig super tof vinden..!!

Kusje

nien

Zo we zijn er weer! Me blaas stond op knappen mocht gelijk liggen voor uitwendige echo en toen... toen was er ineens IETS te zien!!! Allebei verbouwereerd. Eerst even gauw plassen toen inwendig. En wat we toen zagen barste ik in tranen uit! Er flikkerde iets!!! HET HARTJE KLOPTE!!! WAAAAUWWW totaal niet verwacht 2 weken geleden werd er gewoon gezegd lijkt zeker op missed abortion bereid je voor... gedaan... en nu dit wat zijn wij blij... ookal is het nog zo pril... kan het nog niet echt beseffen! 6,6 weken. En 11 Januari uitgerekend over 2 weken nieuwe echo...

Terug
Bovenaan