Uitgerekend in januari 2018!

Hey allemaal,

Vorige week woensdag ben ik erachter gekomen dat ik weer zwanger ben na een missed abortion in januari (nu 4+5 weken). Ik vind het echt super spannend allemaal, helemaal omdat ik woensdagmiddag ineens  bruikkrampen had en toen wat bruinverlies, gelukkig is dat dezelfde avond weer gestopt. Toch ben ik nog erg sceptisch of het deze keer allemaal goed zal gaan. 8 juni heb ik de eerste echo, dus nog even 2 weken afwachten! :)

Gefeliciteerd aan allen die ook zwanger zijn! En iedereen die een miskraam heeft gehad: heel veel sterkte gewenst!

Gefeliciteerd EmsieB. Wat een spannende tijd komt er aan, extra spannend! Hopelijk gaat alles goed!

ik heb een vraagje aan iedereen. Vannacht werd ik wakker en had ik zo een buikpijn onderin mijn buik. Ik begon er van te zweten, werd misselijk en ging zo hard ademen dat mijn vriend er wakker van werd. Ik maak me zorgen, is dit normaal? Ik ben nu bijna 5 weken.

Hi allemaal,

Ik heb gister ochtend om 11 uur positief getest. Was op een etos test met streepjes. Omdat ik het toch niet vertrouwde heb ik ook de clearblue gehaald haha en die gat aan 1-2 zwanger. Moest gister ongesteld worden dus ben nu 4 weken 1 of 2 dagen?

In de middag meteen naar de winkel gegaan en een paar baby sokjes met papa gekocht. De test en sokjes samen ingepakt en het zo aan me vriend verteld,. Hij was super stil maar puur om niet te gaan huilen hij had debb tranen in zijn ogen super leuk.

19 juni afspraak bij verloskundige dat duurt nog heeeeeeel lang haha

<span style="line-height: 1.5;">Hoe hebben jullie het aan je vriend of man verteld?</span>

Hoi Mali Mali,

ik had gister precies hetzelfde! Ineens hele erge buikkrampen, en Zweten! Zakte gelukkig alweer vrij snel! En merk ook dat ik veel meer moet eten als normaal! Gister had ik blijkbaar te weinig gegeten en begon heel erg te trillen. Na eten zakte het!

super leuk Sharon k gefeliciteerd!

ik ben nu 4 weken en 6 dagen!

Dankje voor je antwoord zwanger 1986

de verloskundige zei indd ook al dat zolang ik geen bloed verlies niks is om me zorgen over te maken!

Ik ben morgen 4 weken en 6 dagen dus bijna net zo lang als jij!

Jaa voor ons is het ook onze eerste! Gisteren heb ik het mijn vriend verteld.. hij was blij en in shock tegelijk haha.

voor jullie dus ook de eerste..? Weet je al wanneer je het jullie ouders gaat vertellen?

Super leuk! Voor ons ook de eerste inderdaad!

We willen  het onze ouders na de eerste echo vertellen! Kan niet wachten! 15 juni de eerste echo!

Terug
Bovenaan