Uitgerekend in januari 2018!

Ik heb zondag nog een mooi verhaal geschreven, dat ik vorige week donderdag het hartje heb zien kloppen van ons kindje..

Gisteren helder bloedverlies, vandaag erger en kleine krampjes.. gelukkig heb ik een hele lieve echografist en kon ik vanavond terecht..

Het hartje van ons lieve piepkleine kindje klopte niet meer, een miskraam dus...

Dit eerst mentaal verwerken en mijn lichaam dan hoop ik een mooie regenboogbaby te krijgen..

Waaauw bianca helemaal top! Super fijn voor je! Ik was heel de tijd al aan het kijken of je er al wat op had gezet.

Ik kan me inderdaad niet voorstellen wat je moet voelen op dat moment. Dat zal vast een hele opluchting zijn.

En raar dat dan dan zomaar 2 weken kan schelen he. Heb je enig idee hoe dat is gekomen?

nou meid, lekker van genieten! Dat heb je na 2 weken stressen wel verdiend!

Wensisuitgekomen wat erg om te horen, heel veel sterkte komende tijd!!!

Avl, ja moesten het even tot ons laten bezinken. Tuurlijk kan er nog van alles mis gaan komende tijd, maar probeer daar niet zoveel aan te denken. Alleen besef het nog niet zo goed op het moment, was er zo van overtuigd dat het niet goed was.

Het is gekomen door een late eisprong die heeft plaats gevonden. Mijn menstruatie cycles is ook erg wisselvallig na het stoppen met de pil.

Nu weer 2 weekjes afwachten, ook verder zeer benieuwd want ik voel echt totaal geen zwangerschapsverschijnselen.

Wat super mevrouwtje Bianca! Geniet ervan!

wat erg voor jullie wensisuitgekomem! Lijkt me ook zo verschrikkelijk  dat je eerst het hartje nog hoort en paar dagen later ineens een miskraam! Heel veel sterkte!

Vandaag anders 7 weken i.v.m lange cyclus anders 9 weekjes..

Ik had sinds vorige week dinsdag oud bloed verlies maar door de echo donderdags was ik gerust gesteld omdat ik een mooi hartje zag kloppen..

Dinsdag ineens vers bloed en savonds 1 stolseltje, vandaag meer bloedverlies en vanmiddag krampjes ( dacht dat ik me het inbeelde maar helaas, was dus wel zo..)

19.45 extra echo en toen dus geen hartactiviteit meer, heel erg eng om het te zien waar ik al weken bang voor was..

Deze week mijn opa en oma spoedopname in verzorghuis, gaat ineens heel slecht met opa en kk is weer terug vanmiddag spoedopname in ziekenhuis, oma dementie moest naar gesloten afdeling. Andere oma in groningen ligt ook slecht en ook nog een tante (met syndroom.v.down) gaat erg slecht..... dus dit er ook nog eens bij, zit ons echt even zwaar tegen

Aan alle zwangeren, lekker op de wolk blijven zitten en probeer zoveel mogelijk te genieten.. ookal is het soms lastig..

P.s. ik wil geen horror verhaal vertellen maar het is nu eenmaal zo. Ik heb zelf ook genoeg slechte verhalen gelezen, maar het gaat vaker goed dan fout!! Oud/bloedverlies is heel eng maar probeer positief te blijven. ❤

Terug
Bovenaan