Uitgerekend in januari 2018!

Misselijkheid heb ik eigenlijk alleen snachts als ik wakker wordt.

wel een drankje tegen de buikpijn gekregen van de huisarts, vermoedelijk vsn mijn darmen.

kan niet wachten om iedereen in te lichten, hebben jullie leuke ideeen?

Hallo ladies!

Ook ik ben uitgerekend in januari de 6e om precies te zijn en ik verwacht 2 kleine wondertjes :). Ik zelf heb totaal geen symptomen geen misselijkheid last van borsten niets wat opzich wel fijn is. Ik ben nu 9 weken trouwens.

Verder zou ik heel graag in de fb groep willen om andere aanstaande ouders te ontmoeten dit zijn mijn eerste baby's dus vind het nog super spannend!

De mails die hier stonden heb ik toegevoegd aan de groep :) als je hier liever je mail niet plaatst kan je me beter even een privé bericht sturen via fb! Helaas kan ik enkel facebookvriendjes toevoegen of via mail, dus niet mensen die ik niet ken :p

wil je in de groep kan je me een berichtje sturen!

Via: https://www.facebook.com/nienkeweekenstroo

Gefeliciteerd allemaal, dames! Het zijn er ineens zoveel, houd het niet helemaal meer bij ;)

@Caro de NIPT test is juist een 0% risico test voor je kindje. Je hoeft als moeder alleen wat bloed af te geven. Een vruchtwaterpunctie is wel risicovoller voor je kindje.

Hey Hey nee nog niet de dokter zou me daar bij helpen maar duur mijn te lang dus denk dat ik het dinsdag zelf maar doe hebben jullie ook last van buikkrampjes soort menstruatie pijn bedankt voor de tip xx

Hallo allemaal,

afgelopen woensdag onze eerste echo gehad. Was erg spannend omdat we ook te horen kregen of we 1 of 2 kindjes krijgen. Ik ben zwanger van 1 kindje en alles ziet er goed uit, goede hartactiviteit. Ik was woensdag 7+3 dagen, uitgerekend rond 14 januari maar over 3 weken heb ik de echte termijn-echo. Heb wat kleine probleempjes in mijn baarmoeder waardoor ik wat pijntjes en steekjes heb iedere keer. Vleesboom en erg opgezette eierstokken. Wordt elke keer zo onzeker als ik weer wat voel, hebben jullie dat ook? Ik zou ook wel in de Facebookgroep willen als er nog plaats is, daar kijk ik vaker dan hier. Email is e.annema@home.nl

Hoi Meiden.

Aller eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben Mandy en volgens eigen berekening nu 5 weken en 4dagen zwanger van onze 2e spruit

Groetjes Mandy

Terug
Bovenaan