Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, volgens eigen berekening uitgerekend op 24 januari. Dus nu 6 weken en 4 daagjes zwanger. Kan het nog moeilijk geloven!
Ik wilde altijd al kinderen, maar ben lang single geweest. Drie jaar geleden eindelijk de juiste vent tegengekomen, maar hij is 9 jaar jonger, dus was er nog niet zo snel aan toe. Ik ben zelf 35 en mijn vriend 26. Ivm mijn leeftijd en omdat ik ooit een onderzoek heb gehad waarbij een van mn eileiders kleiner bleek te zijn ('hoeft niets te betekenen mevrouw, maar kom maar terug als het niet lukt met zwanger worden') veel zorgen gemaakt dat het niet zou lukken. Maar na stoppen met de pil direct eerste ronde zwanger!
30 juni is onze eerste echo , dan zitten we op 10 weken. Duurt nog zooo lang... we mogen wel op eigen kosten een eerdere echo, dat scheelt dan 1 of 2 weken. Ik denk dat we dat maar gaan doen. Vraag me toch af of alles wel goed is. Vriendlief is heel relaxt, maar die denkt sowieso altijd dat alles goed komt. Uit wat ik zo hier lees blijkt ook maar weer hoe vaak het fout gaat.
Ik kan het heel erg meevoelen (ben nu ook extra emo door de hormonen haha), zowel de nare als blije verhalen. Fijn om te delen. En mag ik ook bij de geheime FB groep?