Uitgerekend in januari 2018!

@Nienke, ik heb jou even op fb een PB gestuurd. Hoop dat je die gehad hebt en me toe kunt voegen aan de groep. Is die geheim trouwens?

Oh ja, wij gaan wel de NIPT test doen. Liever weten dan niet weten.
En qua klachten valt het me nog mee, wisselend moe, slaap ineens nog maar tot half 6 en ben dan klaar wakker en ik moet vaker plassen. Krampjes vooral ook.
Vandaag is moeders voor moeders langs geweest. Dikke knaltest, ik begin wat later in juni met opvangen.

Hey meiden, welkom en gefeliciteerd. Voor een aantal nog spannend!

@NienkeW ik heb je een privé berichtje gestuurd en een vriendschapsverzoek. Sluit graag aan op de facebook pagina.

Hallo dames ook ik mag zeggen dat ik 4 weekjes ben vandaag de ha gebeld en kan 8 juni terecht alleen heb erge last van misselijkheid de heledag door en aventoe steekjes en buik krampe

Hee Yalley,

De huisarts kan niet heel veel voor je doen. Heb je al contact gezocht met een verloskundige in je buurt? Daar krijg je alle controles en worden ook de echo's gepland/gemaakt. Verse gemberthee helpt mij heel goed bij de misselijkheid en verspreid over de dag wat vaker eten en dan minder veel. Crackers in je tas! Sterkte!

Ja he? En dan wel moe zijn. Ja lijf wat wil je dan? Slaap dan toch door!

Het is een beetje vroeg nog om nu al rekening te houden met het ritme van de baby... Dat komt pas later.

Vanmiddag de eerste echo. Ben best gespannen haha en nu ook al wakker. Als alles oké is gaan we het vanmiddag ook aan mijn vader vertellen en morgen aan mijn schoonouders

Terug
Bovenaan