Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh, spannend, meiske! Hoop dat alles goed gaat en je een mooie echo hebt, met goed kloppend hartje! Het vertellen is echt geweldig. Zien ze het aankomen?
Bij mijn eerste zwangerschap kregen wij Primperan tegen overgeven helpt wel hoor. Bij ons wordt gezegd om erg op te letten met thee, koffie, iced tea,...
In Nederland wordt de NIPT preceis toch wel veel meer aangeraden als hier, hier zijn ze niet bijster enthousiast, omdat het toch wel wat risico inhoudt voor de baby. Wij laten hem alleszins niet doen, en gaan voor de nekplooimeting. Als daar iets afwijkends op wordt gezien, zien we wel weer verder.
Hee, ik zit ook al in de andere facebookgroep, maar zou het heel leuk vinden om ook in de nieuwe te komen. Misschien nog meer die rond dezelfde datum zijn uitgerekent (16 januari) mijn facebook is http://facebook.nl/ingel4
Vanmiddag de 1e echo gehad. En het hartje klopt. Dus dat is erg fijn. Heb alleen wel een grote kieste bij mij eileider. Van 10 cm. Dus moet volgende week naar de gynacoloog voor verder onderzoek. Komt vaker voor alleen dan zijn ze veel kleiner.