Uitgerekend in januari 2018!

Oh, spannend, meiske! Hoop dat alles goed gaat en je een mooie echo hebt, met goed kloppend hartje! Het vertellen is echt geweldig. Zien ze het aankomen?

Ik duim voor je! Laat je straks wat weten?

Hoi!

Bij mijn eerste zwangerschap kregen wij Primperan tegen overgeven :) helpt wel hoor. Bij ons wordt gezegd om erg op te letten met thee, koffie, iced tea,...

In Nederland wordt de NIPT preceis toch wel veel meer aangeraden als hier, hier zijn ze niet bijster enthousiast, omdat het toch wel wat risico inhoudt voor de baby. Wij laten hem alleszins niet doen, en gaan voor de nekplooimeting. Als daar iets afwijkends op wordt gezien, zien we wel weer verder.

xxx

Hee, ik zit ook al in de andere facebookgroep, maar zou het heel leuk vinden om ook in de nieuwe te komen. Misschien nog meer die rond dezelfde datum zijn uitgerekent (16 januari) :D mijn facebook is http://facebook.nl/ingel4

Vanmiddag de 1e echo gehad. En het hartje klopt. Dus dat is erg fijn. Heb alleen wel een grote kieste bij mij eileider. Van 10 cm. Dus moet volgende week naar de gynacoloog voor verder onderzoek. Komt vaker voor alleen dan zijn ze veel kleiner.

Hoi!

Ik wil ook graag lid wisten van de fb groep.
<p style="text-align: center;">marisca_boogerd@hotmail.com</p>

Ik lees dat veel vrouwen dezelfde klachten hebben

-misselijkheid

-moeheid

-het vroeg wakker worden uit het niets

ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen en misselijk als een.........

ik sta op met maagzuur en ga er mee naar bed.. zo tussen 15:00 en 18:00 is het even weg maar dan na het avond eten .... pfff

maar ach ik krijg er straks iets moois voor terug daar denk ik dan aan en neem ik de misselijkheid voor lief.

ik leg voor ik ga slapen een pakje droge crackers naast me bed en een flesje water en zo kan ik de ochtend in ieder geval rustig beginnen.

Verder eet ik meerdere keren per dag kleine beetjes en vooral niet te zwaar

ik hoop wel dat het snel over gaat of in ieder geval minder wordt :p

Terug
Bovenaan