Uitgerekend in januari 2018!

Wij zijn nu 9 weken en 2 dagen zwanger we zijn uit gerekend op 8 januari 2018 gisteren de eerste echo gehad en het hartje gezien van onze krummeltje op na de volgende echo dan zijn we 16 weken :) iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Wij zijn trouwens een samen gesteld gezin met 3 kinderen van mezelf mijn vriend heeft er 1 en nu krijgen we samen 1tje ❤❤

Gisteren naar de gynacoloog geweest voor de cyste maar die laten ze gelukkig zitten zolang ik er geen klachten van krijg. Ook nog even naar de baby gekeken en die was druk met bewegen. Leukleuk.

Gister weer een echo gehad! Alles zag er goed uit het beweegde zelfs, prachtig! Bleek nu iets verder heen te zijn. 19 juni kan ik weer terug komen dan krijg ik de termijnecho en word de datum vast gesteld. Me werk inmiddels al op de hoogte gebracht en me opleiding waar ik in sept. Zou mee beginnen via het werk word uitgesteld. Dus in alle rust genieten van me eerste zwangerschap!!! Toch na zo start blijf je wel eeg zenuwachtig of alles wel goed blijft gaan vk vertelde ook dat zo'n enorm late eisprong vaak mis gaat, maar bij ons er nu prachtig uitziet. Kan niet wachten tot de 19e! Dan gaan we het daarna de rest ook vertellen

Helaas is het bij mij waarschijnlijk voorbij. Vandaag extreme buikkrampen, veel bloedverlies en een bloedprop verloren. Ik was vandaag precies 7 weken zwanger

Wat erg Mali Mali! Veel sterkte!

@caro89 ik heb volgende week donderdag eerste echo! Voel de ene dag ook niks en de andere weer wel!  Wordt daar ook onzeker van!hopelijk heb je dinsdag een goede echo!

@zwanger1986: het enige wat ik voel is dat ik precies moet braken als ik mijn tanden poets, voor de rest is het onzekerheid in het kwadraat. Wij hebben in het verleden al een miskraam en een goede zwangerschap gehad, dus het kan nog alle kanten uit.

Maar de angst en onzekerheid steken er deze keer met kop en schouders bovenuit :(

Terug
Bovenaan