Uitgerekend in januari 2018!

Hey Mali Mali, wat naar om te horen! Veel sterkte.

Ik ben volgens mijn eigen berekening ongeveer  7 weken en 4 dagen zwanger en heb helaas mijn eerste echo pas volgende week vrijdag. Eigenlijk zou ik 'm maandag de 19e hebben, maar ik heb net te horen gekregen dat ik voor mijn werk volgende week in amerika moet zijn. Ik vlieg zondag en kom vrijdag weer terug. Baal enorm dat ik nu in onzekerheid ook nog eens lange vluchten en een jet lag tegemoet ga. Het lukte helaas niet om eerder een echo in te plannen. Heeft iemand ervaring met zakenreizen zo vroeg in de zwangerschap? Elke tip is welkom! Ik weet bijvoorbeeld niet goed hoe ik met m'n zwangerschapsvitaminen om moet gaan met zo'n 7 uur tijdverschil..

Qua kwaaltjes valt het heel erg mee. Heb wel een paar slechte nachten gehad met veel buikkramp enzo en ben wel flink moe, maar gelukkig niet misselijk ofzo.

Helaas geen goede echo gehad gisteren.

Ik dacht morgen 9 weken zwanger te zijn, maar het vruchtje is waarschijnlijk rond de 5 weken gestopt met groeien.

Nu wachten tot mijn lichaam het afstoot en anders staat er voor volgende week vrijdag een afspraak bij het ziekenhuis en krijg ik tabletten om dit op gang te brengen.

Ben heel erg verdrietig, maar ik kan het ook zien dat het niet goed was en dat daarom mijn lichaam er 'een stokje voor heeft gestoken'...

Ik hoop dat dit gauw achter de rug is, het voelt raar, mijn lichaam geeft nog 100% zwanger aan.

Iedereen veel succes en geluk, en vooral lekker genieten van de zwangerschap, dit blijkt maar weer hoe bijzonder het is!

x Loes

Hai Ellen,

Het is vooral belangrijk dat je elke 24 uur 400 microgram foliumzuur en 10 vit d binnen krijgt. De tijd maakt weinig uit. Normaal ochtend? Dan nu bij het diner zou ook kunnen. Of zet een reminder in je agenda en gooi de strip gewoon in je handtas.

Op zakenreis eet ik vaak minder fruit en groente, omdat het minder makkelijk voor handen is. Ik zou daarom of 1000 vit c extra nemen,  of een bak fruit op je hotelkamer zetten of aan een mamatotaal vitamine gaan. Gewoon om ook je calcium, ijzer etc op peil te houden. Kijk of je ook een dag zalm kunt eten en geef desnoods aan dat je vega eet met wel vis, zodat je ook niet uit hoeft te leggen waarom je geen steak eet ;) en je bent net met een leverreiniging bezig, dus eben geen alcohol, hihi, of net hersteld van een griepje, verklaart ook je vermoeidheid. Neem verder kleren en schoenen mee die lekker zitten. En mss ietsjes ruimer ;) en wat minder zware spullen, dat je niet zo zwaar hoeft te tillen of alles op wieltjes. Komt goed meis! Vliegen mag nu gewoon. Pest jezelf alleen niet met strakke kleren in het vliegtuig en maak geregeld effe een ommetje tijdens je vlucht. En drink veel water.

@mali, jeetje meis! Pittig hoor! Dikke knuffel en veel sterkte!

Hai Ellen,

Het is vooral belangrijk dat je elke 24 uur 400 microgram foliumzuur en 10 vit d binnen krijgt. De tijd maakt weinig uit. Normaal ochtend? Dan nu bij het diner zou ook kunnen. Of zet een reminder in je agenda en gooi de strip gewoon in je handtas.

Op zakenreis eet ik vaak minder fruit en groente, omdat het minder makkelijk voor handen is. Ik zou daarom of 1000 vit c extra nemen,  of een bak fruit op je hotelkamer zetten of aan een mamatotaal vitamine gaan. Gewoon om ook je calcium, ijzer etc op peil te houden. Kijk of je ook een dag zalm kunt eten en geef desnoods aan dat je vega eet met wel vis, zodat je ook niet uit hoeft te leggen waarom je geen steak eet ;) en je bent net met een leverreiniging bezig, dus eben geen alcohol, hihi, of net hersteld van een griepje, verklaart ook je vermoeidheid. Neem verder kleren en schoenen mee die lekker zitten. En mss ietsjes ruimer ;) en wat minder zware spullen, dat je niet zo zwaar hoeft te tillen of alles op wieltjes. Komt goed meis! Vliegen mag nu gewoon. Pest jezelf alleen niet met strakke kleren in het vliegtuig en maak geregeld effe een ommetje tijdens je vlucht. En drink veel water.

@mali en @ Ellen, jeetje meiden! Pittig hoor! Dikke knuffel en veel sterkte!

@zwanger1986: wij mochten dinsdag onze kleine ukie bekijken :) hartje klopt goed en we zijn iets verder dan we dachten, nu 9w.

Hopelijk is het bij de rest een beetje goed nieuws. En voor degenen die minder goed nieuws kregen: veel sterkte!! Laat wel nog van jullie horen he!!

xxx

<p style="text-align: left;">Ook ik sluit me hier aan! Uitgerekende datum is 27januari. We zijn gisterenochtend bij de verloskundige geweest voor de intake en de in+uitwendige echo. Super leuk en heel bijzonder! Hoop dat het hier voor iedereen goed en soepel verloopt! Geniet van jullie zwangerschap en veel plezier als je binnen kort je echo hebt! X</p>

Terug
Bovenaan