Uitgerekend in januari 2018!

Hallo,

wij ook net onze eerste echo gehad!alles zag er prima uit!hartje klopte goed! Vandaag 8 weken. 3 juli termijnecho!

ik ben 25 januari uitgeteld!

voor diegen waarbij het mis ging, veel sterkte!hopelijk snel weer goed nieuws voor jullie

Wij mogen 5 juli gaan :) ik heb geen eigen berekening, want ik weet niet wanneer mijn laatste regels waren... We waren nog maar net gestopt met de pil :) De lengte van onze ukie (2,1 cm of iets meer) kwam overeen met 8w5d, en dat was op dinsdag, dus nu zou het 9w1d zijn. We zullen in juli wel zien, zoals je zegt :)

Hallo dames!

Ik mag me ook aansluiten bij deze groep, zo leuk!

Zwanger van onze eerste. Na 2 hormoonkuren al het geluk dat het raak was, ze gaven eerst aan dat we rekening moesten houden met een jarenplan. Echt een wondertje dus...

Volgende week woensdag (21 juni) de termijnecho dus dan weten we eindelijk onze due date.. Schatting ligt tussen 3 en 8 januari. Nu dus inmiddels ruim 10 weken!

Ik lees dat het niet bij iedereen goed is gegaan, wat moet dat heftig zijn. Kan me moeilijk voorstellen hoe hard het moet zijn dat je eerst zo blij bent en daarna zo'n teleurstelling moet overkomen. Ik hoop, net als iedereen hier, dat jullie snel weer mogen genieten van een zwangerschap en het ook goed af kunnen sluiten zodra jullie daar aan toe zijn.

Ben benieuwd om de verdere verhalen van iedereen te volgen!
Liefs, N B

Hallo meiden,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

Ik ben nu 7 weken zwanger zoals de verloskundige aan de telefoon heeft berekend. Volgende week maandag de eerste afspraak bij de verloskundige. Zo spannend allemaal! Heb nu al een buik die lastig te verbergen is. Zolang het gezond is zijn wij blij! Vooralsnog zijn het vooral mijn darmen volgens mij.

Dames, ik wil toch nog wat van mij laten horen. Helaas was het bij mij niet goed gegaan. Het gaat met ups en downs redelijk goed. Wat leuk te zien dat sommige een goede echo hebben gehad. Hopelijk kunnen jullie snel genieten van jullie zwangerschap.

Liefs Rosiana

Hi dames ben ik weer!

Allereerst veel sterkte voor de dames waar het niet  goed is gelopen. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer goed nieuws krijgen.

Ik had vanochtend een afspraak bij de vk en alles zag er goed uit! Ik was een beetje gespannen vanwege mijn oma's achtergrond (vele miskramen en moeilijk zwanger worden bij haar en haar dochters) maar het gaat tot nu toe goed.

Volgens mijn laatste menstruatie ben ik nu 9 weken + 1 maar de vk houdt verlopig 7 weken +3 aan omdat het niet goed te zien was.

Ik had blijkbaar een tweeling moeten krijgen want ik had blijkbaar 2 kamers.. beetje vreemd, maar ik was allang blij dat 1 gezond is. Hebben meer dames dat wel eens meegemaakt/gehoord?

Veel succes dames!

Terug
Bovenaan