Uitgerekend in januari 2018!

<p>Hej Rosiana,<br /><br />Wat ontzettend rot dat het niet goed is gegaan zeg. <br />Laat je het ons wel weten als het weer raak is? <br />Maar eerst alles verwerken en tot rust komen..<br />Heel veel sterkte!<br /><br />Liefs, N B</p>

<p>Vandaag een bijzondere dag. De 12 weken vanmiddag gehad en alles is goed. 11 januari 2018 zijn we uitgerekend. Als kers op de taart ben ik vanavond ten huwelijk gevraagd door mijn vriend. Wat ben ik een gelukkig mens :) </p>

<p>Hoi allemaal! </p><p>Ik ben nu 10 weken zwanger van ons 2 e kindje. Ik ben 20 januari uitgerekend. </p><p>Leuk om in zo'n groep te zitten waarin iedereen in januari 2018 is uitgerekend!</p><p>veel geluk allemaal en een fijne zwangerschap toegewenst!</p><p> </p><p>groetjes,</p><p>mirjam</p>

<p>Hoi allemaal, </p><p>Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. Hier zijn we zwanger van  de 3e. Vorige week de termijn echo gehad en op 12 januari uitgerekend. Ik vroeg mij af of er meer mama's zijn die moeten starten met ascal (bloedverdunners). Onze dochter was bij de geboorte erg klein ivm een niet goed werkende placenta? Wat zijn jullie ervaringen ermee?</p>

<p>Hoi Allemaal,</p><p style="text-align: left;">Ook ik mag me bij deze groep aansluiten! Deze week de termijn echo gehad en ik ben uitgerekend op 16 januari 2016. Het is voor ons de eerste dus super spannend allemaal. Bij mij zie je al echt een buik iemand die dit ook al heeft zo vroeg? Vk geeft aan dat het me darmen zijn maar moest met 8 weken al echt positiekleding aan. Geen ervaring met bloedverdunners..</p>

<p>Hallo,</p><p>ik ben nu 9 weken en 3 dagen! Zie ookal wel een klein buikje! Wij hebben met 8 weken de eerste echo gehad en hebben 3 juli de termijnecho.</p><p>dit is ons eerste kindje dus erg spannend allemaal! Ik ben soms wel bang dat het dalijk bij de volgende echo toch allemaal niet goed is! Doordat je zoveel leest op het internet! Zijn er meer vrouwen die dat hebben? Zo lastig dan om te genieten!</p><p> </p>

<p>Ik vond/vind het ook nog erg spannend hoor. Met 8 weken de 1e echo gehad en met 10 weken de termijnecho. Vandaag heb ik bloed af laten voor de NIPT test, de uitslag hiervan duurt 2 weken! Ook een erg spannende tijd. Ik heb vandaag een pretecho ingepland met 16 weken zodat ik niet te lang hoef te wachten tot de 20 weken echo. Het geslagd is dat ook al te zien dus dat wordt super spannend! Vind de tussentijd tussen de echo's ook erg moeilijk en lang duren, volgens mij heeft iedereen dit wel.</p>

<p>Hallo alle aanstaande moeders :) </p><p>Ik ben nieuw hier en dit is ook mijn eerste forum. Ik ben nu 12 weken+ 2 dagen zwanger en dat heeft lang geduurd. Na het verlies van onze zoon Chris omdat hij leed aan trisomie 13 is een tweede zwangerschap uitgebleven. Omdat ik inmiddels 38 jaar ben besloten we het met IUI te proberen en tot onze grote verbazing was dat bij de eerste poging gelijk raak. Nu inmiddels ruim 12 weken zwanger en de kleine groeit als kool en is al net zo'n danser in mijn buik als zijn broer. Afgelopen maandag hebben de nipttest gedaan, dus de aankomende 2 weken zijn erg slopend. Ik ben zo blij als ik een goede uitslag krijg en ik eindelijk kan gaan genieten van mijn zwangerschap! Bij mijn eerste zwangerschap had ik trouwens bijna nergens last van, maar bij deze zit ik nu al bijna 5 weken thuis omdat ik het grootste gedeelte van de dag én nacht enorm misselijk ben en ook uitgeput moe dat zelfs de trap naar boven al voelt alsof ik de Mount Everest moet beklimmen, hebben jullie daar ook last van? </p><p>Groetjes Carin</p>

Terug
Bovenaan