<p>Hallo alle aanstaande moeders 🙂 </p><p>Ik ben nieuw hier en dit is ook mijn eerste forum. Ik ben nu 12 weken+ 2 dagen zwanger en dat heeft lang geduurd. Na het verlies van onze zoon Chris omdat hij leed aan trisomie 13 is een tweede zwangerschap uitgebleven. Omdat ik inmiddels 38 jaar ben besloten we het met IUI te proberen en tot onze grote verbazing was dat bij de eerste poging gelijk raak. Nu inmiddels ruim 12 weken zwanger en de kleine groeit als kool en is al net zo'n danser in mijn buik als zijn broer. Afgelopen maandag hebben de nipttest gedaan, dus de aankomende 2 weken zijn erg slopend. Ik ben zo blij als ik een goede uitslag krijg en ik eindelijk kan gaan genieten van mijn zwangerschap! Bij mijn eerste zwangerschap had ik trouwens bijna nergens last van, maar bij deze zit ik nu al bijna 5 weken thuis omdat ik het grootste gedeelte van de dag én nacht enorm misselijk ben en ook uitgeput moe dat zelfs de trap naar boven al voelt alsof ik de Mount Everest moet beklimmen, hebben jullie daar ook last van? </p><p>Groetjes Carin</p>