Uitgerekend in januari

Hallo allemaal,
Vanochtend hadden wij onze pretecho en het was overduidelijk - geen twijfel mogelijk - onze kleine is een jongen!!
Verder zag alles er helemaal goed uit - ongelooflijk hoe snel zo'n kleine groeit.
De babykamer wordt mijn project. Maar eerst moet onze "walk-in closet" verhuizen naar de slaapkamer, ons kantoor naar de "walk-in closet" kamer en dan kan het huidig kantoor worden omgetoverd tot baby kamer. Begin september hebben wij onze 'baby moon' naar Ibiza en daarna ben ik nog een weekje thuis en wil ik met dit project gaan beginnen. 
Hebben jullie ook 'baby moons' gepland?

Hallo allemaal,
Wij gaan eind aug ook nog lekker naar Ibiza. Hadden we al gepland toen ik nog niet eens zwanger was, dus tsja babymoon noem ik het niet. 
Wij gaan ook pas na de zomer nadenken over de kamer. Staat nu nog een groot logeerbed wat wel even nog fijn is. 
Wel al een co-sleeper gekocht van chicco. Ze hadden cashback actie dus maar ingeslagen. Onze eerste aankoop. Verder doen we rustig aan. 
Ik kan nu ook slecht tegen warmte. Vanmorgen ook later naar werk door duizeligheid. Ben ook snotverkouden dus lekker benauwd. Er gaat nu hier regen vallen dus zei al dat ik dan juist naar buiten ga ;-). 
Fijne avond nog!

Heyy!!
vandaag pretecho gehad.Volgens de echoscopist ben ik een weekje verder....... nu is mijn vraag of ik mijn eerste uitgerekende datum moet aanhouden of een week eerder toepassen.... wanneer ik een afspraak heb bij mijn eigen verloskundigenpraktijk ga ik dit ook zeker navragen. 
Ik trek het niet echt meer met het warme weer. Ik heb superveel respect voor de hoogzwangeren op dit moment! Ik heb het nu al moeilijk met een inimini buik. Ik ben zo snel buiten adem pff herkenbaar?? Zelfs even naar de winkel lopen is soms echt moeilijk...
Daarbuiten gaat alles goed gelukkig!
Wij gaan ook nog niet beginnen aan de babykamer. Pas na de zomer is de planning. 

Liefs?

Hoi allemaal, 
Voor mij ook eerste keer dat ik hier wat plaats. Wat leuk om alle berichtjes te lezen en waar iedereen al mee bezig is. 
Ik moet voor mijn gevoel pas na 20 weken aan de bak. Ik las dat sommige al hebben erkent. Moet dat al??? 
Bij mij gaat t vanaf week 7 al met veel misselijkheid gepaard. Ook de maagzuur... en dan zeggen  vooral collega's dat misselijk wel weg trekt en dat je tegen t einde maagzuur krijg..  nou het hele kwaaltjes pakket kan ik al afvinken. Ik hoop dat de misselijkheid snel gaat afnemen (al alle medicatie gehad). En dat het genieten gaat beginnen. 
Iedereen succes met de warmte... hopelijk kunnen we morgen even afkoelen en de huizen luchten. 
Slaap lekker! 

Leuk om alle verhalen te lezen. Hele tijd niks laten horen, maar alles gaat goed. Met de termiijnecho 1 dag vooruit gezet, naar 18 januari 2019. Inmiddels zijn alle vrienden, collega’s en familie op de hoogte. Echt leuk al die reacties, kaartjes en cadeautjes! Wij wachten de 20 weken echo af voor het geslacht. Dat zal ook 1e week september worden. Volgende week controle, hoop dan voor het eerst het hartje te horen.
Voordat we aan de babykamer kunnen beginnen, moeten we eerst nog verhuizen. Dus eind september kunnen we die in orde gaan maken. Komen echt veel baby’s aan in onze omgeving, dus vandaar dat ik hier wat minder actief ben ;-)
Wij kiezen voor geregistreerd partnerschap, dus hoeven niet naar het gemeentehuis voor erkenning.
Heb echt nog amper een buikje, als mensen het niet weten zien ze echt niks aan me! Hoe is dat bij jullie? Wel al over op de positiebroeken, doordat ik normaal altijd hoge strakke broeken draag. Mijn BH’s pas ik trouwens echt niet meer, al 2 cups gegroeid! Hoorde vandaag dat ze t/m week 20 groeien, dus hoop dat ze niet verder groeien!
Succes allemaal met de voorbereidingen in de warmte :)

Voor het erkennen staat in principe dat het voor 24 weken moet, ivm eventuele vroeggeboorte. Maar als het maar voor de geboorte is, is het eigenlijk goed. Heb bij Burgerzaken gewerkt vandaar.. Als je nog niet hebt erkent en je bent toch bevallen moet je in principe als vrouw mee met de aangifte en daar zit je niet op te wachten dus keertje afspraak maken en ff langs. Zo geregeld☺ Ohh wat is het heerlijk koel vandaag.. genieten zo!

Hallo! 
Wij doen ook geregistreerd partnerschap. Na de vakantie wordt dit. Dus hoeven niet heen voor erkenning. 
Aankomende dinsdag hebben we de echo om het geslacht te bepalen, heb er zon zin in! Tevens ook mijn een na laatste echo. Ik heb vreselijk de neiging om van alles te kopen maar moet van mezelf wachten tot de 20 weken echo haha. Hoewel de kamer al bijna klaar is (kon niet wachten). 
Verder gaat alles eigenlijk wel goed! Wel veel last gehad van de warmte en ik heb eigenlijk nooit problemen met warmte. Ben blij dat het wat afgekoeld is! Heb af en toe wel last van bandenpijn, dat kan echt vreselijk zeer doen. Maar ik vind het minder erg als de misselijkheid van het begin. 
Voelen jullie de baby al? Ik heb de laatste 3 dagen het idee dat ik af en toe heeeel licht wat voel. Maar het is ook heel snel weer over dus echt zeker weten doe ik het niet. 
Nog 2 nachtjes slapen, kan niet wachten!! 
Fijne zondag allemaal! 

Terug
Bovenaan