Hoi!
Hier weer eens een berichtje van mij.
Inmiddels alweer een maand getrouwd en het bevalt mij/ons prima!
Vrijdag de gyn gesproken en ik blijf tot 30 weken gewoon bij de verloskundige onder controle en daarna word ik overgedragen naar de gyn. Ik krijg dan ook nog een groeiecho, omdat mijn eerste 4615 gram en 54cm groot was. Verder krijgen we 29 augustus onze 20-weken echo. Normaal krijg je na de 20-weken echo geen echo's meer, om even antwoord te geven op je vraag. Een liggingsecho is ook niet standaard.
Hier passen de meeste broeken ook niet meer dicht. Heb nu voornamelijk zwangerschapsbroeken aan. Eigenlijk nog vaker zwangerschapsjurkjes. Heb ze via Otrium.nl besteld. Daar verkopen ze Noppies en SuperMom tegen outletprijzen! was voor 9 items 125 euro kwijt!
@xMila; wij hebben termijnecho's gehad. de 1e met 10 weken en de 2e met 12,5 week. tijdens de 2e echo vroegen ze of de termijn echt al bepaald hadden. Deze is het beste met 10 weken te meten. Ik zei ja echt, dus heeft ze de datum op 20 januari gelaten. Toen ik later de echo goed bestudeerde, snapte ik waarom ze dat vroeg. Het kindje was toen al 11,8cm groot, terwijl de normale grootte toen tussen de 7 en 8 cm zou moeten liggen.
Ik ga nu even strijken en de was wegwerken, dan kan ik de rest van de week genieten van mijn weekje vakantie.
Liefs, Maaike