Uitgerekend in januari

net bij de verloskundige geweest, alles was goed en we hebben het hartje gehoord, wat een heerlijk geluid is dat toch.
Wel raad ze aan om met de praktijkondersteuner oid te gaan praten.

Wij krijgen een meisje!!! ??
ik ben in de wolken!!! Mijn gevoel is altijd goed en ook nu weer. Dinsdagavond de echo gehad en alles gaat goed met de kleine meid?

Hoi Dames,
Lang niks van me laten horen en eigenlijks ook niet mee gelezen. Afgelopen periode best hectisch. Mn vriend heeft een nieuwe baan, ik heb eindelijk mijn vast contract, wekenlang me echt zo verschrikkelijk gevoeld dat ik zodra ik vrij was direct op bed ging om de dag over te laten gaan...
Gelukkig sinds vorige week minder misselijk en hoofdpijn. Vermoeid nog wel heel erg maar daar valt mee te leven...
16 augustus hebben wij weer een echo, hopelijk zien we dan of het een jongen of een meisje is. Ons dropje lag vorige keer continu met de billen naar mn rug helaas. 
Ik ben nu alweer 17.3 week, gaat echt super snel. 

Liefst.

@niroflo... ik ben verdwenen uit de lijst...
Ik herken het vaak naar de wc gaan heel goed. Gelukkig kan ik half slapend naar de wc gaan en zodra ik weer op bed lig slaap ik snel weer verder.
Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Slaap alleen tussen de middag regelmatig, vaak door dit warme weer. 
Ik ga volgende week beginnen aan de kinderkamer, super leuk ik heb er zin in. Wij willen niet weten wat het wordt...erg spannend allemaal ?
Genietse allemaal!

Ook wij krijgen een meisje! ? afgelopen zondag een gender reveal party gehouden en was super geslaagd.
Werk nu sinds 2 weken nog maar 50%, en dit zijn 5 uren per dag. Dit puur ivm de warmte, zwel helemaal op halverwege! (Werk in de verpleeghuiszorg)
Qua klachten is alles omgedraaid, voelde me het 1e trimester top, en nu heel erg moe, veel overgeven etc.
Groetjes Nancy

Wat veel meisjes! Door al die berichten word ik wel steeds nieuwsgieriger, hoor ;). Nog maar 12 dagen, de 15e hebben wij onze 20 weken echo en weten daarna als het goed is ook wat we krijgen!

Wij hebben vandaag de echo gehad en de baby was weer lekker eigenwijs. Maar na hoesten en springen hebben we kunnen zien dat we een meisje verwachten. En dat terwijl ik zeker dacht te weten dat het een jongen werd :D

Zo, ik zat al even een paar dagen op een flinke roze wolk. 1 augustus de pretecho gehad en we mogen er vanuit gaan dat we een meisje krijgen! Voor de volle 10000% mogen we woensdag nog een keer terug komen voor een 2e pretecho omdat onze kleine frummel helemaal niet stil wilde liggen! Leek wel of ze aan t squatten was in mn buik. Echt onwijs beweeglijk! De laatste week voelde ik af en toe ook al wat maar ik dacht dat ik misschien te graag wilde en mezelf dus gek aan t maken was, maar de verloskundige zei; voel je ook al wat? Want dat is absoluut niet zo gek met hoe beweeglijk ze is!!
Super gaaf! Ik ben zoooo onwijs blij en gelukkig!
Woensdag zal ik het jullie ook nog even laten weten. We vertellen al wel aan iedereen dat t een meisje is, dus hopelijk is t echt zo! ??

Liefs, I ?

Terug
Bovenaan