Uitgerekend in januari

Maandag bij de arboarts geweest moet over 6 weken terug om te kijken of ik weer kan gaan werken maar hij gaat er al van uit dat ik in de ziektewet blijf.
War betreft spullen heb ik een commode via facebook voor 10 euro weten te verkrijgen een grijze met wit.
Kinderwagen heb ik nieuw besteld bij baby en tiener megastore voor 300 euro compleet met zit lig en maxicosi en luiertas. Het gaat om het merk x adventure x line s vindt het zelf een hele fijne wagen en geen gedoe met luchtbanden en een grote boodschappenmand onderin. De kinderwagen is ook klein en compact in te klappen.
Ledikantje heb ik nog staan van mijn zoon dus die gebruik ik weer.
Voor de rest al wat kleine dingen aangeschaft zoals aankleedkussen en dekentjes enzo en aangezien we midden winter bevallen heb ik ook al een voetenzak gekocht voor in de maxicosi.
Mijn buik begint al te groeien en ik voel de kleine al redelijk vaak schoppen maar nog niet dagelijks.
Maandag weer naar de gyn ben dan 15 weken en 4 dagen hoop dan het hartje voor het eerst te horen. Verder ben ik wel nieuwsgierig naar war het wordt iedereen in me omgeving denkt een meisje en ik zelf ook maar mijn vriend denkt een jongen maar dat gaan we wel zien op 3 sept. met de 20 weken echo.

@niroflo: het is inderdaad ons eerste kindje. Gelukkig weer aardig opgeknapt. Nog wel verkouden. 
@superjuffie: ik ken het gevoel, al ben ik alleen nog maar thuis echt zo duizelig geweest dat ik moest blijven liggen. Vooral na langer douchen in de ochtend als ik mijn haar was. Dat doe ik nu in de avond. Maar even extra laten meten kan nooit kwaad natuurlijk. Je moet maar wel bedenken dat lage bloeddruk alleen maar goed is voor je kindje. 
@sommige anderen: leuk dat her en der het geslacht nu bekend is. Wij volgende week alweer de 20 weken echo. Tijd vliegt. 

Oh meiden ik heb zoiets doms weer. Ik zit nog steeds niet goed in mijn vel.
En nu hebben we morgen een pretecho waar we ook achter het geslacht komen. Leuk zou je denken maar ik heb er zo een buikpijn van. Ik heb al een zoon en een dochter (14 en 13 jaar) maar mijn vriend heeft 2 zoons. Nu blijven hij en zijn moeder zeggen hoe leuk een meisje zou zijn. (Zijn moeder heeft 2 zoons en zijn broer heeft ook 2 zoons).
Ze blijven ook zeggen dat ze weten dat het een meisje is maar ik weet sinds de 12 weken echo bijna zeker dat het een jongen is. En ik ben nu zo bang dat ze straks teleurgesteld zijn. Ik weet dat het stom is want een jongen is net zo welkom, maar ik heb er vannacht zo lang over gehuild :(
Sorry voor het lange verhaal. Vandaag weer langs de verloskundige dus misschien helpt dat een beetje

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo 10 aug) 3 Januari meisje 
Dutchgirlinsweden (20 weken echo 13 aug) 5 Januari
LibbyLove 7 Januari
Abena H 2de 7 Januari
MxP 7 Januari
BlauweVlinder 9 Januari
Mots 1ste 9 Janurai meisje
BrittB 9 Januari
SienaOB 1tse 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Fleur 1ste 13 Januari
Papaatje 1ste 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Rozenblaadje 16 Januari
Firsttimemomtebe 1ste 16 Januari jongen
xMILA 16 Januari jongen
MCCK 16 Januari meisje
NancyTh 16 Januari
Superjuffie 2de 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
xPatricia 18 Januari
Poortje 19 Januari
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 jan 
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
hetmeisje 31 Januari

@Mots en SienaOB mag ik vragen wanneer jullie 20 weken echo is gepland voor de lijst?
@Gebruiker10077600 is het voor jullie het eerste kindje?
@melissa-manoes als dat het beste is voor je lichaam en de kleine is dat zo meid! Geef je lichaam de rust die het nodig heeft.
@Bijnaam Sab fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent!
@Naatjuh je omgeving weet dat je nogal wat voor je kiezen hebt gekregen de laatste tijd, zeker je vriend en je schoonmoeder, dus ik begrijp niet goed waarom ze hier zo mee bezig zijn en jou daardoor zo'n gevoel bezorgen. Heb je hier al met je vriend over gepraat? Daarnaast is dat natuurlijk makkelijk te zeggen, maar ik zou het toch een beetje los proberen te laten, jij kan sowieso niks aan het geslacht doen en het belangrijkste is toch dat de kleine gezond is! 
Moeten jullie ook allemaal al de hele tijd zoveel plassen? In de nacht wordt ik wel zo'n twee a drie keer wakker om te plassen. Vannacht sliep ik er schijnbaar door heen tot ik wakker werd van de buikpijn en pijn aan mijn nier! Het deed zo'n pijn dat ik niet eens rustig op de wc kon gaan zitten. Gelukkig is het daarna wel weer afgenomen!

Ik heb het wel gezegd tegen mijn vriend. Dan zegt hij dat ik niet zo gek moet doen, dat het niets uitmaakt. Maar de volgende dag hebben ze het er gewoon meer over.
Ik probeer het ook echt los te laten, want voor mij maakt het helemaal niet uit. Ik ben gewoon zo blij dat het goed gaat met de kleine na alle stress. 

Terug
Bovenaan