Uitgerekend in januari

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo 10 aug) 3 Januari meisje 
Dutchgirlinsweden (20 weken echo 13 aug) 5 Januari
LibbyLove 7 Januari
Abena H 2de 7 Januari
MxP 7 Januari
BlauweVlinder 9 Januari
Mots 1ste 9 Janurai meisje
BrittB 9 Januari
SienaOB 1tse 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Fleur 1ste 13 Januari
Papaatje 1ste 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Rozenblaadje 16 Januari
Firsttimemomtebe 1ste 16 Januari jongen
xMILA 16 Januari jongen
MCCK 16 Januari meisje
NancyTh 16 Januari meisje
Superjuffie 2de 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
xPatricia 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari meisje
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 jan 
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
hetmeisje 31 Januari

@Naatjuhh wat fijn dat je je dus eigenlijk druk gemaakt hebt om niks! Wanneer is je uitgerekende datum precies, ik zie je niet in de lijst staan, dus dan zet ik je er even in?
@Baloetje wanneer is jou uitgerekende datum, dan zal ik jou er ook weer in zetten.
@KirstenTT en Sassooo is het jullie eerste kindje?
@Papaatje wanneer is jullie 20 weken echo als ik het vragen mag?

Het ging ook niet zo zeer over het geslacht maar meer dat ze er over door gingen toen ik aangaf dat het mij gestrest maakte. Ik heb dat voor de echo wel nog een keer benoemd.
Mijn uitgerekende datum is 27-1-2019
De 20 weken echo zal 10 september zijn

Niroflo, ja ons eerste kindje ??
Wij hebben gistere de muren vast een nieuw kleurtje gegeven! Nu nog een paar weekjes wachten, tussendoor nog even een paar dagen naar Schotland en begin september lekker met vakantie, ben er echt aan toe! 
Na onze vakantie worden de meubels geleverd. Ik ben blij dat we het allemaal vast in gang gezet hebben want ik merk aan mijn lichaam dat ik het af en toe al vrij zwaar heb.. en daar was ik ook wel een beetje bang voor dus wilde niet te lang wachten zodat manlief alles moet doen :p
Ook de arbo heeft al gevraagd aan me of ik weer een stapje terug wil doen. Straks als het weer kouder gaat worden zal ik weer meer last krijgen van mijn fibro en dan zal ik denk ik wel weer terug willen naar halve dagen werken. 
Verder gaat het met mini best goed ^_^ voel hem heel af en toe maar moet dan wel stil zitten. Ben nu 17.2 en de kleine kan ons nu horen ?   15 aug heb ik een tussentijdse controlle.  Je begint echt al goed een baby buik te zien en op mijn buik liggen gaat gewoon niet meer..? en dat plassen heb ik ook erg last van! Soms slaap ik er doorheen en dan heb ik me toch pijn in mijn buik 's morgens omdat mijn vlaas zo vol zit! Ik drink nu 's avonds niet zo veel meer en dat helpt wel :p 

Hey!
Zo, wat een dagje vandaag. Planning was om met de familie naar de Efteling te gaan. Helaas, onze grote boef heeft vannacht en vanochtend de boel ondergespuugd, dus de Efteling at er niet in voor ons. Vanmiddag weer helemaal opgeknapt, dus zijn we maar naar het Linnaeushof, de grootste speeltuin van Europa bij ons in de buurt, gereden, zodat hij toch nog een beetje een leuke dag had. Was erg leuk en van het spugen niets meer gemerkt. Zelf kapot, want dat we best pittig.
Ik heb een vraagje. Wij weten dus nog niet wat het geslacht van onze chocomel is, maar we hebben wel een sterk gevoel. De gene die het al weten: hebben jullie ook zo'n last van haaruitval? En zo ja, wat is het geslacht? Ik had namelijk bij mijn eerste een hele volle bos met haar. Verder is deze zwangerschap ook anders dan de vorige. Ik heb bijvoorbeeld nu echt een paar keer goed gespuugd, word alleen al misselijk als ik denk aan vieze dingen en begin dan al te kokhalzen (ja nogsteeds, sterker nog, het begon pas na de 11 weken). 
Mn weekje verplichte vakantie zit er helaas weer op. Morgen met frisse tegenzin naar mn werk. Hopelijk kan ik in oktober nog een weekje vrij nemen, anders is het tot december nog heel lang doorwerken...
Liefs, Maaike

Hai Maaike, ik heb hetzefde wat jij hebt eigenlijk, ook pas later misselijk en goed spugen en bij sommige gedachtes ineens misselijk en kokhalzen.. en haaruitval niet normaal.. heb krullen dus kam het niet dagelijks uit anders is het "poef, pluis".. maar als ik het dan na het wassen uitkam kan ik bijna een pruik maken.. (soms schrik ik ervan..?)
Ik krijg een jongetje.. 
Willen jullie het wel weten? 

Hoi Maaike,
Ik had vorige zwangerschap ook best veel haaruitval en nu helemaal niet. Allebei meisjes... Dus denk dat het niet zoveel zegt ?

Terug
Bovenaan