Uitgerekend in januari

@NiroFlo - Onze 20 weken echo staat gepland voor 23 augustus. 
@Wereldwondertje Wij krijgen een jongetje en mijn vrouw merkte heel erg dat ze haargroei begon te krijgen op plekken waar normaalgesproken geen haar groeit en de haargroei over haar hele lichaam is sneller dan voor de zwangerschap. Hierdoor hadden wij al het vermoeden dat het een jongetje zou zijn. 

Hoi! 
Wat vervelend lotje! Hopelijk maak je je snel wat minder zorgen. 
Hebben jullie ook zon vreselijke last van de hitte vandaag? Ik heb echt medelijden met mezelf. Vanmorgen ging het nog wel maar hoe later op de dag hoe minder stabiel ik op mijn benen sta. Voel me ook echt niet goed, weet niet meer waar ik het zoeken moet. Gelukkig koelt het morgen af, kijk er nu al naar uit. 

@mots ik had gisteren ook zo”n dag, ontzettend moe, last van de warmte, werken in de zorg.. bewoners douchen.. pff hoofdpijn... gisteren bijna ongeluk met de auto door een fout van mij omdat ik zo moe was.... thuis gekomen 2 uur geslapen smidags en vandaag ben ik er weer!!! Nog 32 uur van de 48 uur werken deze week en dan vakantie? ben er aan toe, wordt echt wel zwaar nu met dit weer?

@superjuffie zo heftig! Nee, er is bij mij niks aan de hand. Vond het alleen zo’n maf verschijnsel.
@firstmomtobe ik gebruik de app babybytes, die is heel fijn met betrekking tot wat je wel/niet kunt eten! Sommige dingen zoek ik alsnog wel apart op hoor. Ik lust vooral graag hollandse kost sinds mn zwangerschap ? Het is hier 36 graden en ik heb trek in andijviestamppot met een speklapje en jus... Ik lijk wel niet wijs. 
M’n vriend is gelukkig een alleseter, dus die gaat lekker overal in mee.
Ik wil morgen beginnen met sporten, ben nu bijna 17 weken en 3 kg aangekomen. Zit nu op 69 kilo. Vind ‘t heel heftig, ben bang dat ik er straks dik uitzie afgezien van een mooie babybuik natuurlijk. Ik heb in het eerste trimester teveel gesnoept en vet gegeten, ik geef hiervan echt de misselijkheid de schuld.

Hoi,
Ik kijk voor eten altijd op de site van het Voedingscentrum. Ik eet echt alle kazen zolang ze maar niet rauw zijn. Ook dus blauwe kaasjes. 
Wat ik echt vermijd is rauwe vlees en vis. En ik was mijn sla en rauwe groenten even extra goed. 
Groetjes!

Klinkt heftiger dan het was hoor Lotje. Uiteindelijk viel het best mee en is ze ook nog poosje blijven zitten. Gelukkig geen vroeggeboorte. Moest toen na weekje ziekenhuis wel per direct stoppen met werken... 
Heet he Mots! Dat ik dit ooit nog zou zeggen maar: lang leve regen en kou ?

Ik heb de meiden die niet zo actief zijn weer even uit de lijst verwijderd zodat het een beetje overzichtelijk blijft, dus zie je je zelf niet meer staan en wil je toch weer in de lijst meld dit dan even.
Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo 10 aug) 3 Januari meisje 
Abena H 2de 7 Januari
Mots 1ste (20 weken echo 20 aug) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (2o weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste 16 Januari jongen
xMILA 16 Januari jongen
MCCK 16 Januari meisje

NancyTh 16 Januari meisje
Superjuffie 2de 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
xPatricia 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari meisje
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari 
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari

@Firsttimemomtebe, XMILA en MMCK mag ik vragen wanneer jullie 20 weken echo gepland staat voor de lijst en XMILA en MMCK is het jullie eerste kindje?

Thanx voor de tips. Ik heb die app ook van babybites en ga voedingscentrum even bekijken. 
Onze 20 weken echo staat gepland op 6 september ? dan eigenlijk 21 weken?

Terug
Bovenaan