Uitgerekend in januari

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo 10 aug) 3 Januari meisje 
Abena H 2de 7 Januari
Mots 1ste (20 weken echo 20 aug) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste 16 Januari jongen
MCCK 16 Januari meisje

NancyTh (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
xPatricia 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari 
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari

@20Januari2019 Als je de eerste keer hoort dat het een meisje is ga je er gewoon vanuit dat het klopt. Kan me voorstellen dat het even schrikken is als je hoort dat het dan toch een jongen blijkt te zijn. Daarom vind ik het ook een beetje een risico om het van te voren te weten...
@Bijnaam Sab jij bent de eerste die de 20 weken echo heeft gehad, hoe is het gegaan?
@Joycejehaas wat leuk dat je dochtertje mocht helpen! Maakt ze het een beetje bewust mee? Ons dochtertje is 4,5 en ze proberen haar alles heel goed uit te leggen! Ik heb op haar slaapkamer een slinger met kinderwagens opgehangen, elke zondag mag ze er een door strepen zodat ze weet hoelang het ong nog duurt zonder dat ze het steeds gaat vragen.
Afgelopen woe was ik 17,5 week zwanger en had ik weer controle bij de vk. Mijn vriend kon eindelijk voor het eerst mee en ons dochtertje was er voor de tweede keer bij. Alles is goed en het hartje klopt mooi! Eerst volgende controle is de 20 weken echo op 28 aug!

@niroflo wat een leuk idee van die slinger! Hier gebeuren er Heel veel bijzondere dingen achter elkaar. Ik heb een aftelkalender gemaakt tot onze vakantie begint 22 september nog lekker op vakantie naar Portugal. Als we terug komen is het Leids ontzet, 4 oktober is ze jarig, wennen basisschool, 13 oktober Efteling en ga zo maar even door.. 
Daarna maak ik een nieuwe tot de Sint..
We hebben haar uitgelegd dat de baby na het vuurwerk gaat komen. Merk dat een aftel kalender rust geeft. Ook handig voor mij.. heb er ook de controles en verjaardagen op gezet. Dat hoofd van mij... whahaha!! We betrekken haar overal bij.. voor zover kan! 

Op naar de 20 weken echo he... over aftellen gesproken! :) 

Hey!
Ik kwam vandaag mn echo weer tegen en vraag me toch af of er een kun te zien is. Deze echo is met 12,5 week gemaakt. Ik twijfel namelijk. Ik denk het wel, maar zie dan ook weer 2 streepjes staan waardoor ik dan weer twijfel. Iemand ervaring met het ontcijferen van de Nub?
https://www.mupload.nl/img/inehrys.jpg
Verder heb ik het de afgelopen dagen heel zwaar gehad. Veel gespuugd en slap gevoeld. Gisteren voor het eerst weer eens wat binnen gehouden. Bah, wat een ellende. Het begon maandag en werd er echt niet goed van. Verder ook echt doodmoe. Gisteren lag ik gewoon om half 9 op bed. Niet te doen. Vandaag gaat het iets beter gelukkig. Ik hoop dat het een virusje was en niet mijn vooruitzicht voor de rest van mn zwangerschap...
Sorry, moest mn klaagzang ff kwijt...
Nog 18 dagen en dan zien we chocomel weer! En dan krijgen we echt het geslacht hopelijk te horen ?. 
Mijn zoontje is momenteel ook zo lief. Als ik hem naar bed breng, dan gaat hij op mn buik liggen en gaat hij een slaapliedje zingen voor zijn chocomel of fristi. Dan geeft hij een kus op buik en een dikke knuffel.
Goed, ik ga even een paracetamol nemen, want mijn hoofd knalt uit elkaar.
Fijn weekend!
Liefs, Maaike

Hoi,
Mijn 20 weken echo ging helemaa goed. En ze is nog steeds een meisje ?. Wel krijg ik een extra echo met 32 weken omdat mijn placenta dichtbij de baarmoedermond ligt. Dus dan check of hij er niet voor is gaan liggen. Verder gelukkig alles goed dus maak me daar absoluut niet druk over. Gewoon een leuke extra echo ?. 
Groetjes!

Ha allemaal! Worden jullie ook zo blij van alle cadeautjes! Voor mij is het de eerste, en krijg steeds van alles! 
Vandaag 16+1,geslacht nog vaag op basis van nub (jongen). Vrijdag controle gehad en hartje voort eerst gehoord, wat een fijn geluid! Ook nog even met echo gekeken (gyneacoloog) maar baby was onwijs beweeglijk dus geslacht niet kunnen checken. Wachten dus tot 29augustus!
Voelen jullie de kleine al? Heb soms gevoel belletjes ofzo te voelen in mn buik, maar dat kan ook wishful thinking zijn...
Kinderwagen besteld (Jools Day 2 Quadro) en verf (okergeel) en lamp voor babykamer ook in huis... Onzekerheid van de eerste weken (blijft het goed gaan) begint om te zetten in verwachting...

@XenaORthor Ik kan haar wel voelen denk ik... Het voelt als bubbels in mijn buik. Dacht echt de hele tijd dat het me darmen waren maar me moeder zei dat het de kleine meid is. 
Wij hebben onze 20-weken echo de 23e van Augustus. Ben wel een beetje zenuwachtig omdat de placenta laag ligt en ze heeft gezegt dat als het zo blijft ik waarschijnlijk via een keizersnede moet bevallen. Wat ik niet zie zitten. 

Hier inmiddels alweer 18 weken.. ik heb echt onwijs veel last van mijn buik, steken bij bukken om je schoenen vast te strikken, banden die onwijs trekken even niet leuk meer. Heb op aanraden een buikband gehaald en dat geeft veel steun ook voor mijn rug en bekken. 
Helaas ook onwijs last van mijn voetzolen omdat ik vocht vast hou... veel met de voetjes omhoog wat op mijn werk wel een beetje lastiger is :p 

Wij hebben de muren in kamer inmiddels een ander kleurtje gegeven, betonlook grijs. Echt heel gaaf geworden! Verder kleden we het aan met natuurlijke elementen (veel hout, bergjes, bosdieren en af en toe een dino omdat papa dat zo leuk vindt ?) met de kleuren okergeel en moss/leger groen, lekker stoer! Zijn eerste skateboard is ook al binnen en gaat voorlopig nog aan de muur ?
Ook zijn we lekker kleding aan het shoppen, watn leuke dingen allemaal! En stofjes om zelf een hoop te maken. Zoals capejes, dekbedjes en bijvoorbeeld een boxkleed wil ik zelf naaien en ik heb al wat kleding gemaakt, we zijn na ons werk lekker druk bezig voor onze kleine man.. ? 
Over 3 weekjes nog even 3 weekjes naar het zuiden.. kan niet wachten!! 

Terug
Bovenaan