Uitgerekend in januari

Gisteren kregen we toch de verrassing dat we toch een jongetje krijgen! 
Even leuk als meisje natuurlijk, maar omdat ik er al zo vanuit ging dat we een meisje kregen. Was ik na de echo enorm emotioneel in de war. Vind het zo moeilijk over te schakelen. 
Het is niet dat ik niet blij ben, maar voel me erg vreemd. Had al zooooveel spulletjes/kleertjes gekocht voor een meisje. 
Vanavond voor de zekerheid toch nog een pretecho gepland bij Jan de Koning... benieuwd wat hij zegt. 
Ik ben nu 16+3

Liefs, I ?

Ahh Twintigjanuaritweeduizendnegentien
Dat is ook wel schrikken als je dacht dat je een meisje kreeg! Zeker als je het al vertelt had en kleertjes hebt gekocht. Waren ze nu wel 100% zeker dat het een jongen was?
Ben benieuwd naar de volgende echo

Dat is zeker shocking als ze eerst een meisje zeggen! ?
Natuurlijk net zo leuk, maar kan me voostellen dat je ff tijd nodig hebt om te schakelen naar jongen! 

Ik lees nu al voor de 2e keer dat een meisje toch een jongen wordt, lijkt me idd best lastig.
Wij zijn ook al 2x bij Jan de koning geweest en 'ze zeggen' dat hij er nog nooit naast heeft gezeten.
Spannend hoor! Ben benieuwd.

Oh en onze 20w echo is 30augustus en moeten hiervoor naar wkz ivm erfelijke ziekte in de familie. Eerst schrok ik hiervan, maar vind het nu alleen maar leuk! Ze hebben daar de beste apparatuur dus kunnen het dan waarschijnlijk heel goed bekijken!

Oh ben benieuwd. Ik heb met 15 weken te horen gekregen dat ik een meisje krijg. Morgen 20 weken echo. Hopelijk blijft het zo, want het is idd omschakelen anders ook al heb je idd geen voorkeur. 

@niroflo, mijn eerste kindje inderdaad!
heel raar maar ik heb nog geen 20 weken echo gepland staan..... ik ben nu 17 weekjes. Komende week heb ik een controle bij de verloskundige. Ik denk dat we het dan gaan plannen. 
Zijn jullie al bezig met naampjes dames? Zoo leukkk en zoo speciaal om een naam uit te mogen kiezen voor je kind die het zijn/haar hele leven gaat gebruiken!

Wat weten er al een hoop wat het wordt :) dit keer gaan wij maar netjes wachten tot de 20 weken echo.. ben morgen precies 16 weken en 3 september hebben we de echo.
Nog even doorbijten whahah. Manlief wil t eigenlijk niet weten. Ik wel.. zucht.. ;) 
Vandaag controle gehad bij de vk. Dochtertje van bijna 4 mocht helpen. Zo schattig! De baby was erg druk. Veel bewegen en schoppen :) 
Fijne avond allemaal! 

Terug
Bovenaan