Uitgerekend in januari

Oh! Aankomende woensdag heb ik weer controlle, hoop dat ik wat aangekomen ben want dat lukt nog niet helemaal.. en hoop ook het hartje goed te horen. 
Ik ben afgelopen week trouwens flink gegroeid kwa buik! Leuk om te zien! ??

Hai,
Ik voel haar inderdaad ook al. Verder gaat het hier prima. Stuk minder misselijk. Dat gaat gelukkig steeds beter. Gebruik nu ook geen medicijnen meer. En niet meer flauw gevallen ?
Bij mij zijn de harde buiken wel begonnen... Irritant vind ik die. Maarja, hoort erbij. 
Qua cadeautjes/kaartjes krijg ik niet zoveel haha. Bij de eerste wel, maar nu niet echt.  Tweede kindje is minder bijzonder voor mensen, denk ik. ?
27 aug hebben wij 20 weken echo. Spannend! 
Met kamertje wil ik ergens komende weken beginnen. Ben er nog niet helemaal uit met de kleur. Vind zoveel leuk! 

Hoi!

We zijn met de fase 20 weken echos begonnen blijkbaar, spannend! En leuk! Wij hebben hem 20 augustus. Eerst de 16e nog even op controle naar de vk, hartje horen ook altijd leuk! 

Ik zei toen ik net wist dat ik een meisje kreeg dat ik absoluut niet alles in het roze wilde en guess what. Ik denk dat 80% van wat ik koop roze is. Maar goed dat de muren van de babykamer al geverfd zijn. 

Ik weet ondertussen zeker dat ik de baby voel. Het is nog steeds niet heel vaak maar wel duidelijker en het gaat net wat langer door. 

Wij zijn nu een weekendje in Duitsland en hebben eigenlijk altijd vrij actieve vakanties. Ik merk dat de zwangerschap me nu heel erg belemmerd. Zal niet zeggen dat ik een topconditie heb want die had ik al niet, maar het is nu wel echt dramatisch. Een klein heuveltje voelt als een vulkaan beklimmen. Trappen zijn al net zo zwaar. Ik ben blij dat we dit jaar niet groot op reis gaan dat had ik nu echt niet getrokken! 

Ik heb ook last van een hele droge huid trouwens, meer mensen die hier last van hebben? Oh, en bloed in mijn neus. Geen bloedneus maar als ik snuit komt er altijd bloed mee de laatste weken. Verder valt het me echt op hoeveel mensen er stinken, jemig! Douchen jullie niet ofzo? 
Ik probeer ook een beetje een balans te zoeken met vrienden die nog volop stappen en niet aan babies denken maar aan alcohol. Vind het lastig en zij volgens mij ook. Nog meer mensen in deze situatie? 
Maar ik ben blij! Nog anderhalve week tot de 20 weken echo en dan is voor mij echt het sein om los te gaan qua spul kopen. Mijn buik groeit zichtbaar (super trots!!!), en ondanks ik erg moe ben ben ik toch heel gelukkig :D 
Fijne avond! 

Oja, ik sta bijna elke ochtend op met hoofdpijn. Het is net of heb ik een kater. Ik slik er niks tegen maar vroeg me af of ik de enige ben die hier last van heeft? 

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de 7 Januari
Mots 1ste (20 weken echo 20 aug) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo 23 aug) 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo 27 aug) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje

Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari 
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari

@Joycejehaas aaah nog veel leuke dingen op het programma, dat is fijn! Hier is het nog een week school en dan gaat ze weer terug naar school waar ze ontzettend naar uitkijkt gelukkig! En inderdaad, de baby's komen na het vuurwerk. Ik ben twee dagen voor haar vijfde verjaardig uitgerekend, dus wij hebben ook gezegd na het vuurwerk rond haar verjaardag.
@Bijnaam Sab wat fijn dat jou 20 weken echo helemaal goed was, geniet er lekker van meid!
@Gebruiker10077600 jij bent nu de eerste volgende!
@SienaOB waarom zie je een keizersnee niet zitten?
@NancyTh, Lotjeoudersvannu en Poortje is het jullie eerste kindje? En Lotje, Gebruiker10081700 en Poortje wanneer staat jullie 20 weken echo gepland voor de lijst als ik vragen mag?
Ik had inderdaad gezegd dat het eerste volgende nu mijn 20 weken echo is, maar aangezien ik bij ons dochtertje een geplande keizersnee heb gehad weten we al dat ik bij ons tweede kindje ook in het ziekenhuis moet bevallen. Aangezien we dit al weten wil ik volgend weekend naar de zwangere zaterdag gaan in het ziekenhuis, want je kan dan een rondleiding krijgen op de afdeling zodat je van te voren weet waar je terecht komt. Zijn er toevallig meer vrouwen die al weten dat ze in het ziekenhuis bevallen en dus van te voren een rondleiding gaan doen ofzo?

@NiRoFlo Ik ben gewoon een beetje bang voor ziekenhuizen  en alles wat er gebeurt daar. Mijn droom was om thuis te bevallen in een bad lekker in mijn eigen omgeving. Wanneer ze mij vertelde dat ik dus waarschijnlijk een keizersnee krijg raakte ik gelijk in paniek. Ik bedoel, als het moet, dan moet het ik wil absoluut niet mijn of mijn kindjes lever riskeren natuurlijk. 
Wij hebben al een rondleiding ook gehad in het ziekenhuis in het geval dat het een keizersnee word. Toch wel fijn om te kijken.
Wij hebben de wieg en de commode gekocht afgelopen woensdag, het was hier 'vrouwendag' en het was 30% korting. Het is beide een hele lichte grijze kleur en we krijgen 2 potten van de zelfde kleur verf mee zodat we de kast ook grijs kunnen kleuren en dan de muren aan 1 kant licht rolze en de andere kant licht groen. Kleertjes heb ik ook nog niet gekocht maar hen wel een paar leuke setjes al gehad van familie. 
Ik voel me goed alleen nog erg moe en ook hoofdpijn soms maar dat is op de dagen dat ik geen coffee drink in de morgen als ik wel een zwak kopje drink heb ik nergens last van ook cola helpt me wel.

@NiRoFlo Ik ben gewoon een beetje bang voor ziekenhuizen  en alles wat er gebeurt daar. Mijn droom was om thuis te bevallen in een bad lekker in mijn eigen omgeving. Wanneer ze mij vertelde dat ik dus waarschijnlijk een keizersnee krijg raakte ik gelijk in paniek. Ik bedoel, als het moet, dan moet het ik wil absoluut niet mijn of mijn kindjes lever riskeren natuurlijk. 
Wij hebben al een rondleiding ook gehad in het ziekenhuis in het geval dat het een keizersnee word. Toch wel fijn om te kijken.
Wij hebben de wieg en de commode gekocht afgelopen woensdag, het was hier 'vrouwendag' en het was 30% korting. Het is beide een hele lichte grijze kleur en we krijgen 2 potten van de zelfde kleur verf mee zodat we de kast ook grijs kunnen kleuren en dan de muren aan 1 kant licht rolze en de andere kant licht groen. Kleertjes heb ik ook nog niet gekocht maar hen wel een paar leuke setjes al gehad van familie. 
Ik voel me goed alleen nog erg moe en ook hoofdpijn soms maar dat is op de dagen dat ik geen coffee drink in de morgen als ik wel een zwak kopje drink heb ik nergens last van ook cola helpt me wel.

20 weken echo is gepland op 4 september!
Ik kijk er echt naar uit, ben super benieuwd hoe het met de kleine boy gaat!

Terug
Bovenaan