Hoi!
We zijn met de fase 20 weken echos begonnen blijkbaar, spannend! En leuk! Wij hebben hem 20 augustus. Eerst de 16e nog even op controle naar de vk, hartje horen ook altijd leuk!
Ik zei toen ik net wist dat ik een meisje kreeg dat ik absoluut niet alles in het roze wilde en guess what. Ik denk dat 80% van wat ik koop roze is. Maar goed dat de muren van de babykamer al geverfd zijn.
Ik weet ondertussen zeker dat ik de baby voel. Het is nog steeds niet heel vaak maar wel duidelijker en het gaat net wat langer door.
Wij zijn nu een weekendje in Duitsland en hebben eigenlijk altijd vrij actieve vakanties. Ik merk dat de zwangerschap me nu heel erg belemmerd. Zal niet zeggen dat ik een topconditie heb want die had ik al niet, maar het is nu wel echt dramatisch. Een klein heuveltje voelt als een vulkaan beklimmen. Trappen zijn al net zo zwaar. Ik ben blij dat we dit jaar niet groot op reis gaan dat had ik nu echt niet getrokken!
Ik heb ook last van een hele droge huid trouwens, meer mensen die hier last van hebben? Oh, en bloed in mijn neus. Geen bloedneus maar als ik snuit komt er altijd bloed mee de laatste weken. Verder valt het me echt op hoeveel mensen er stinken, jemig! Douchen jullie niet ofzo?
Ik probeer ook een beetje een balans te zoeken met vrienden die nog volop stappen en niet aan babies denken maar aan alcohol. Vind het lastig en zij volgens mij ook. Nog meer mensen in deze situatie?
Maar ik ben blij! Nog anderhalve week tot de 20 weken echo en dan is voor mij echt het sein om los te gaan qua spul kopen. Mijn buik groeit zichtbaar (super trots!!!), en ondanks ik erg moe ben ben ik toch heel gelukkig
Fijne avond!