Hey!
Vandaag controle bij de Verloskundige gehad. Baarmoeder komt al tot 2 vingers onder mn navel, waar hij 4 weken geleden nog maar tot halverwege kwam. Groeit als kool dus! Hartje gehoord. Gemiddeld 145x per minuut. Ze liet hem ook echt wel heel erg lang staan, dus echt goed mogen genieten. Bloedwaarden waren ook binnen en supergoed. Suiker was keurig laag en mn ijzergehalte buitengewoon hoog. Dat was echt bijzonder voor een zwangere zei ze ?, omdat het HB dan meestal verlaagd omdat het verdeeld moet worden met de baby.
De kleine buitelt als een gek steeds door mn buik. Het begon een aantal weken terug met kleine kriebeltjes, maar voelt hem of haar nu soms echt van links naar rechts draaien of flink afzetten.
Morgen weer werken, maar voel me er helemaal niet klaar voor. Ik ben nog zo vreselijk moe! Maar goed, nog 1,5 dag en dan weekend. Helemaal niets doen!
Vandaag ook nieuwe meubels voor de woonkamer besteld. Nieuwe kast die we hebben uitgezocht voor het geld wat we voor ons huwelijk hebben gekregen, nieuwe stoelen en toch ook maar die nieuwe eettafel, want die oude kan eigenlijk echt niet meer. Zeler niet qua kleur. Hier spraken de hormonen en toch ook mijn man hahaha. Gelukkig waren we het daarover wel eens.
Morgen krijgen we de trouwfoto's van onze fotograaf. Ook heel spannend! Ben echt heel benieuwd.
Over 2 weken met 19+3 de 20 weken Echo en dan krijgen we EINDELIJK te horen wat het wordt! Spannend!
Ik ga nu slapen, want ik lig er echt af.
Liefs, Maaike