Uitgerekend in januari

@niroflo: ik heb zelf keuze gemaakt om te bevallen in ziekenhuis. Ik ga pas in oktober daarheen voor info avond en rondleiding. 
@mots: heb redelijk vaak ook hoofdpijn maar bij mij werken paracetamols nog goed. Op gegeven moment ging het niet weg, maar toen zat mijn nek wat vast. Na een lekkere massage ging het weer goed. 

Het is inderdaad onze 1e ?
Net een bevestiging gehad, ik wordt 12 september echo model voor een trainingsdag! Een uur lang naar onze kleine meid kijken ?

@niroflo; wij weten ook al dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, vanwege overmatig bloedverlies tijdens mijn vorige bevalling. Anders hadden we het ook gewild, omdat het toch veiliger voelt. Maar de eerste keer hebben we een halve dag in het ziekenhuis doorgebracht voordat de weeen begonnen en moesten ook nog 2 dagen blijven, dus we doen geen rondleiding meer deze keer ;-).
Woensdag de 20 weken echo. Nog maar 2 nachtjes slapen, blijft spannend!

Hoi!
Ook hier een ziekenhuisbevalling. Had bij mijn eerste een spoedsectio en dat is een indicatie voor weer een ziekenhuisbevalling. Overigens wilde ik bij mijn zoontje sowieso in het ziekenhuis bevallen, omdat ik in het geval van complicaties niet meer hoefde te verkassen naar het ziekenhuis en daar hebben ze echt alles bij de hand. Maar omdat ik borstkanker heb gehad, heb ik sowieso een indicatie ivm ze niet weten wat de chemo verder heeft beschadigd.
Liefs, Maaike

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de (20 weken echo 15 aug) 7 Januari
Mots 1ste (20 weken echo 20 aug) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo 23 aug) 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo 27 aug) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari

melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari

@SienaOB Het is logisch dat je een ziekenhuis niet leuk vindt en je je thuis op je gemak voelt, maar we zitten nog maar bijna op de helft van de zwangerschap, dus er kan sowieso nog veel gebeuren. Mocht het wel nodig zijn wil ik alleen zeggen dat ik bij ons dochtertje een geplande keizersnee heb gehad en ik die in alle rust heb ervaren, ik zou het zo weer over doen, dus ik hoop dat je dat een beetje gerust stelt!
@NancyTh wat super leuk dat je als echomodel gebruikt gaat worden en je zo lang van je kindje mag gaan genieten!
@AbenaH Het is begrijpelijk dat als je bij de eerste in het ziekenhuis bent bevallen dat je dan geen rondleiding meer gaat doen. Bij ons is het alleen zo dat we inmiddels verhuist zijn en ik nu dus in een ander ziekenhuis ga bevallen, vandaar opnieuw de rondleiding. Heel veel succes en plezier met de echo morgen, spannend!
@Wereldwondertje fijn dat je zelf een ziekenhuisbevalling wilde aangezien het ook nodig was en ze ivm de chemo alles zo goed in de gaten houden! Jij was toch ook de genen die al weet dat ze een geplande keizersnee krijgt of was jij dat niet?
@Natassiee, 20januari2019 en schaappiej is het jullie eerste kindje?
@Hatseflats, Natassiee, 20 januari2019 wanneer is jullie 20 weken echo gepland voor de lijst als ik vragen mag?
Voor de genen die voor de babyuitzet graag een checklist willen hebben; ik weet niet wie van jullie het tijdschrift wij zwanger hebben, maar de checklist die hier in staat vindt ik persoonlijk erg reeel! Heb nog wel enkele dingen toegevoegd en weg gestreept, maar dat moet je volgens bij elke checklist voor de uitzet wel.

Hoi!
@NiRoFlo, dat klopt. Zo fijn om dat nu al te weten. Dat geeft mij zoveel rust! 
Net een mijlpaaltje behaald. Mijn man heeft onze chocomel gevoeld! Het klinkt gek, maar het was echt zo! Hij zei ja! Precies op het moment dat onze chocomel zich omdraaide. Zo bijzonder ?. 
Morgen weer naar de verloskundige. Weer lekker luisteren naar het hartje?. Kan het niet vaak genoeg horen.
Ik ga slapen, want ben doodmoe (wanneer gaat dat nou eens over?!). Zelfs mn werkgever zei: je bent echt moe he?!Ik zie het...
Nu lekker dromen over de echo van over 2 weken. Dan weten we EINDELIJK of het een chocomel of toch misschien fristi is ;-)
Liefs, Maaike

Zo, ik heb weer even bijgelezen... oeps!
Ook ben ik weer een beetje van de schrik bekomen, nu ik lekker heb geshopt voor onze kleine jongen voel ik me een stuk beter. Gos, wat heb ik me naar gevoeld zeg. Ik moet eerlijk gezegd nog steeds wel een beetje wennen hoor.... 
De 20 weken echo staat gepland op 31 augustus, en geloof me... ik ben zenuwachtig hoor. Ben zo onzeker geworden ookal hebben we 2x bevestiging gehad dat t een jongen is. Daarnaast extra spannend of alles goed is, dat is natuurlijk het aller belangrijkste.
Mn buik is ook flink aan t groeien en ik voel van binnen ook mn kleine frummel al, helaas van buiten af nog niet kunnen voelen. 
Mots, ik vind ook dat mensen zo vreselijk stinken. Niet alleen mensen trouwens, alles stinkt... daardoor wil ik ook ineens een nieuwe bank. Haha.
Van de hoofdpijn word ik écht niet goed, heb het zoooo vaak. Ik slik er nix tegen omdat ik allergisch ben voor paracetamol.
28 augustus mogen we weer even naar het hartje luisteren ?

Liefs, I ?

Terug
Bovenaan