Uitgerekend in januari

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken echo 20 aug) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo 23 aug) 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo 17 aug) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo 27 aug) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari

melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari

@Superjuffie ik heb geen last van mijn onderrug en heupen, ik heb juist last van heel onrustig slapen...
@Wereldwondertje wat ontzettend fijn dat je man de kleine al gevoeld heeft! Ik voel het zelf ook al van buiten en mijn vriend weet het, maar zo actief is de kleine nog niet, dus moet hij heel veel geduld hebben.
@Mots wat naar, heel veel beterschap meid, hopelijk voel je je echt snel weer beter!
@Abena H wat een geruststelling dat alles goed is met jullie meisje, geniet er van!
Wat betreft de facebookgroep, ik heb mijn facebookpagina al lang geleden verwijderd, dus voor mij hoeft dat niet echt, ik vindt het hier prima! 
Ik weet trouwens niet of het iemand opgevallen is, maar van de vrouwen die hun tweede kindje verwachten en het geslacht al weten zijn het tot nu toe allemaal meisjes! Benieuwd of die kleine van ons ook een meisje is, maar ik verwacht het eigenlijk wel...

Hey! 
Ik heb mij ziekgemeld vandaag. Heb de hele nacht gespuugd en hou nu voor het eerst een kopje thee binnen ?. Het was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt...  zou dat een voorbode zijn ?.
Ik ga nu even op de bank. Voel me nogsteeds niet lekker.
Liefs, Maaike 

Wat een leuke verhalen allemaal! En wat tof abena dat je echomodel mag zijn! 
@superjuffie, Ik krijg last van mijn onderrug als ik te lang zit. Volgens de vk komt dit omdat er een zenuw afknelt. Heel normaal zei ze. Bij mij waren het niet mijn bekken.
@wereldwondertje beterschap! Hopelijk houd je de rest vd dag alles wel binnen. 
Ik voel ons meisje ook steeds duidelijker! En eergister voelde mijn vriend haar ook, echt leuk. Wel heel vaag hoor, maar toch. 
Ik voel me nog steeds niet goed. Wel iets beter als gister. Had vanmorgen een controle afspraak staan met de vk en ben daar toch maar heen geweest. Alles was goed met de kleine. Ze was aan het drinken, leuk om te zien. Ze was ook heel erg druk, de vk vond het niet gek dat ik het al voelde ondanks de placenta voor, zo druk was ze. Ik mag om de 6 uur 1000mg paracetemol nemen, hopelijk knap ik dan snel weer op. 

Hoi allemaal, berichtje van mij vanaf het heerlijke Texel. Moest nog een heleboel lezen haha. Ik sta ook iedere ochtend op met hoofdpijn. Vaak trekt het na het ontbijt gelukkig wel weg. Blijf toch moe iedere keer. Nu in de vakantie valt het mee maar merk dat het allemaal lastiger gaat dan hiervoor. Kan er enorm van balen maar dit is het enige dus mag niet klagen. Twijfel wel of het komt door mijn gastric bypass en dat ik dus te weinig voeding over hou voor mezelf. Maar alle waardes zijn goed en de diëtiste is tevreden dus moet het er maar mee doen. Op tijd naar bed en niet te zwaar aan tillen.. Ik voel nog niks, zo benieuwd hoe dat is. Ook aan het aftellen voor de 20 weken echo, wel spannend.. Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen en wil ook voor een rondleiding gaan inderdaad, lijkt me fijn. Ben aan het bedenken wat ik wil gaan doen, yoga of gym of iets. Blijf het lastig vinden omdat ik zo moe ben maar wil wel iets doen. Hebben jullie tips? Hoe is jullie ervaring met dit soort cursussen e.d.? We genieten nog even van een paar dagen vakantie en dan weer aan het werk, weer ritme, ook heel fijn. ☀️

Hoi!
Gelukkig gaat het hier iets beter. Ik heb mijn thee en mijn cracker binnen gehouden. Jeej! Zo maar eens een bouillon proberen ofzo.
Gezien ik mijzelf verveel, heb ik een groep gemaakt. Ik zie wel of iemand zich aanmeld ;-). Hij is te vinden onder OVN januari 2019. De andere groep zitten veel meer dan dat er op dit forum zitten. (Ik ben verder niet eigenwijs hoor). 
Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan