Uitgerekend in januari

@Mots fijn dat je weet dat het met de kleine helemaal goed gaat en dat je vriend haar al gevoeld heeft! 
@NancyTh Een hele fijne vakantie, geniet er van!!! Gaan jullie nog ergens heen?
@Gebruiker10077600 hoe is het met jou? Vandaag de 20 weken echo?

Hoi!
Fijn dat hij toch gevonden wordt :)
Ik ben de Maaike Hendriks in de trouwjurk ;-)
Hier vandaag weer gewerkt. Ben blij dat het maar een half dagje was. Nu lekker weekend en helemaal niets doen. Fijn vooruitzicht ?. 
Ik ga nu even naar de verjaardag van mn achterneefje en dan heerlijk op de bank en een rustig avondje tegemoet. 
Fijn weekend allemaal!
Liefs, Maaike

Hoi dames, 
De 20 weken echo net achter de rug en alles lijkt helemaal in orde!
Ook wel leuk; ik mag mee doen aan een onderzoek waarbij ik iedere 4 weken even een echo mag.
Groetjes, M

Nee we blijven lekker thuis, manlief is bezig met de babykamer ?
Ik heb sinds vandaag bij tijden echt ontzettend last van mijn banden! Die schieten dan in de kramp en wat doet dat zeer zeg! Dit herkenbaar voor iemand?

:) whahah jaaa gevonden!! De groep met 450 zit ik ook in.. is wel massaal.. en sommige opmerkingen.. hormonenbom denk ik.. 
En ik kon t niet laten en heb net als bij mijn dochtertje Lilly een geslachtbepaling echo gepland voor ... morgen!!! Manlief wilde t eerst niet weten.. toch wel.. zucht.. mannen ;) gaan t in een envelop doen en dan ergens een ballon kopen ;) Ook wel omdat ik erg nerveus ben voor de 20 weken.. 
Hier helaas veel kwalen nog steeds waarbij last van mijn bekken stuitje en bil ervoor zorgen dat ik niet zo veel kan. En dat vind ik horror!! Maar goed.. ik kijk ook uit naar de vakantie moet ik zeggen.. september eindelijk!! 
Zag dat ik ben toegevoegd;) leuk!! 
En grappig dat alle 2e kindjes meisjes zijn ;) zou mijn dochtertje erg blij mee zijn denk hahaha zou het ;) ben benieuwd!! 
Fijne avond allemaal! 

:) whahah jaaa gevonden!! De groep met 450 zit ik ook in.. is wel massaal.. en sommige opmerkingen.. hormonenbom denk ik.. 
En ik kon t niet laten en heb net als bij mijn dochtertje Lilly een geslachtbepaling echo gepland voor ... morgen!!! Manlief wilde t eerst niet weten.. toch wel.. zucht.. mannen ;) gaan t in een envelop doen en dan ergens een ballon kopen ;) Ook wel omdat ik erg nerveus ben voor de 20 weken.. 
Hier helaas veel kwalen nog steeds waarbij last van mijn bekken stuitje en bil ervoor zorgen dat ik niet zo veel kan. En dat vind ik horror!! Maar goed.. ik kijk ook uit naar de vakantie moet ik zeggen.. september eindelijk!! 
Zag dat ik ben toegevoegd;) leuk!! 
En grappig dat alle 2e kindjes meisjes zijn ;) zou mijn dochtertje erg blij mee zijn denk hahaha zou het ;) ben benieuwd!! 
Fijne avond allemaal! 

Terug
Bovenaan