Uitgerekend in januari

@ wereldwondertje; ze hebben een kweek genomen en moet donderdag voor de uitslag bellen, zou dat niet voldoende zijn? Ik voel mij naar 1 ab tabl al weer zo veel beter,, ?

Hi! 
O een blaasontsteking.. balen!! Hoop voor je dat t na t kuurtje gewoon weg is. 
En balen dat de echo wordt verschoven tot 2x toe. Zo heb ik bij mijn dochtertje ooit een overstap gemaakt van de ene VK naar de andere. Heel persoonlijk natuurlijk maar ik was ook zo klaar met onkunde. Nu gelukkig bij een hele leuke! 
Enne... tromgeroffel.. ik ga de lijn met meisjes doorbreken hoor!! Onze tweede wordt toch echt een jongentje!! Zo leuk!! Maar Zo wennen!! Whahaha 
Dochterlief in tranen na de ballon met blauwe confetti.. kon zo in zo.n filmpje op YouTube.. doen we niet hoor.. maar echt zo sneu. 
Toen ze oma ging bellen was t gelukkig alweer wat minder. Gaan haar goed betrekken bij de aanschaf van van alles.. 
Slaap lekker allemaal. Morgen fysio bellen voor mn bekken.. wordt steeds erger helaas.. 

Joycejehaas haha ik herkende zo je opmerking over die andere fb groep. Ik durf soms niks te zeggen zo veel hormonen waaien daar rond ?. Wat leuk een meisje en een jongetje, gefeliciteerd! En ik ben nu wel heel benieuwd naar het filmpje van je dochter hahaha. Gelukkig is ze alweer wat bij getrokken haha. 
Sassooo wat naar dat je naar de spoed moest. Gelukkig voel je je al wat beter na een pilletje! Hopelijk ben je snel weer klachtvrij. Zou idd wel even je urine laten checken na de kuur. 
Welkom terug rozenblaadje. Wat vervelend dat je echo verplaatst is weer. Ik kan me voorstellen dat je er knap chagrijnig van wordt. Maar wel leuk dat je je zo goed voelt! Leuk he zwangerschapskleren. Mijn buik begint ook echt hysterisch te groeien en vind het leuk om het te showen in leuke shirrjes en jurkjes haha. 
Maaike, nog anderhalf weekje wachten wat spannend! En leuk een 3d echo. Ik twijfel heel erg. Vooral omdat hij best prijzig is, hier iig. Meer mensen die een 3d echo gaan doen? 
Ik ben ineens super zenuwachtig voor mijn 3d echo morgen! Hopelijk is alles goed. Ik laat het jullie morgen weten! 

Heey meiden!
Weer even bijgelezen. Ik heb helaas ook erg last van mijn onderrug/heupen en vaak mijn banden. Mijn VK vind het erg vervelend voor me omdat ik niet eens op de helft zit en nu al echt veel klachten heb. Normale fysio doorzetten en doorgestuurd naar de bekkenfysio voor de zekerheid. Even kijken of het goed of niet goed zit. 
Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Lijkt me wel fijn thuis maar door lichamelijke klachten durf ik het niet zo. 
Heb van de week echt duidelijk mijn mannetje gevoeld wat leuk was dat zeg! Had echt een glimlach van oor tot oor..? 
Ik merk dat ik als ik erg moe ben weer misselijk begin te worden, vooral 's morgens. 

Nog 2 weekjes en dan lekker met vakantiee.. kijk er zo naar uit!

Hi allemaal,
ik ben nieuw in deze groep en ben ook in januari uitgerekend. Ik ben erg sportief en kan gelukkig nog veel doen wat ik altijd deed, mits hier en daar een aanpassing. Toch heb ik moeite met de gewichtstoename, nu bijna 4kg met 19 weken. Hoe is dat voor jullie? 
Groeten allen.

Yogini, welkom en gefeliciteerd! 
Onze 20 weken echo was goed gelukkig! Zo opgelucht. En het is nog steeds een meisje haha. Dus feestje! 

Hi allemaal,
Na vakantie en drukke tijd nu weer voor het eerst online. Hier gaat alles goed! Komende donderdag de 20 wk echo in AMC, vooral zin in. Ik vertrouw erop dat onze mini deze apk-check ook doorstaat. Wij willen niet weten wat het is. 
Tot nu toe 1 kg aangekomen, maar als ik naar mn lijf kijk zou het er maar zo 5 kunnen zijn, haha moet er wel aan wennen hoor. Maar vind het wel erg mooi dat mn buikje nu echt begint te komen.
Ik ga ook op zoek naar de facebook pagina, leuk!
Fijne avond allemaal!  

Hoi!
Zoeken hoeft niet meer. Ik heb gevonden hoe je de link kan delen. Heb hem gekopieerd, dus bij deze ;-)
https://www.facebook.com/groups/213917479470084/
Hier verder alles rustig. Ben aan het aftellen tot volgende weer woensdag. Vind het best wel spannend...
Welkom Yogini en gefeliciteerd :)

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan