Uitgerekend in januari

Hoi!
Die bandenpijn is heel herkenbaar hoor! Hier soms ook erge kramp. Niet te kort.
Spannend Joyce. Horen het natuurlijk het graag of het ook een meisje wordt ;-) veel plezier!
Ik kreeg vandaag een berichtje via mn Messenger, maar dat in de auto en heb hem dus even weggedrukt, want kon mn navigatie niet meer zien, en nu kan ik hem niet meer vinden ?. Weet ook niet meer 123 wit het was. Kun je me nog een berichtje sturen? Dan voeg ik je toe ;-)
Ik ga nu slapen. Trusten
Liefs, Maaike 

Hoi Meiden,

even een vraagje,
ik heb nu al een week in de avond last van mijn buik,, als ik moet gaan plassen dan voel ik druk om mijn buik, soort zwemband heel laag om mijn buik en plassen kost dan moeite, als ik dan plas voelt het net alsof ik de baby er bij uit plas / druk .. heel raar alleen in de avond is dit, overdag nergens last van... iemand een idee wat dit is?? Of herkennen jullie dit? X

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken echo 20 aug) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo 23 aug) 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo 27 aug) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari 
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari

xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari

@Mots succes met je 20 weken echo morgen!
@Gebruiker10083534, Sanniee mag ik vragen wanneer jullie 20 weken echo gepland staat voor de lijst?
@Gebruiker10077600 fijn dat de 20 weken echo goed was, geniet ervan! Helemaal fijn dat je nu om de 4 weken even een echo krijgt!
@Joycejehaas spannend die geslachtsbepaling, benieuwd of jullie er verandering inbrengen haha! Ons dochtertje zou overigens ook heel blij zijn met een zusje! En begrijpelijk dat je nerveus bent voor de 20 weken echo! Dat wordt ik ook wel nu het steeds dichter bij komt.
Hier begint morgen het normale leven weer, onze kleine meid moet morgen weer naar school en daar heeft ze gelukkig heel veel zin in en papa moet ook werken, dus ik ben een dagje home alone!

@ Wereldwondertje,, toch maar eens doen denk ik ja,, ik dacht misschien holrt het erbij. Ik zal morgenochtend gelijk om 8;00 bellen. Hopen dat het dan weer beter gaat, raar overdag is er niks aan de hand en drink bijna alleen maar water en genoeg ook..?
Een gerusteling is voel elke dag de baby dus daar gaat het gelukkig goed mee? 
dankje! 

Hey iedereen,
Zo ik ben een hele tijd inactief geweest, ik had het nogal druk voor mijn vakantie en we zijn 3 weken weggeweest! Gelukkig wel heel leuk gehad :) 
Ik heb me weer helemaal bij gelezen, leuk dat er zoveel zijn die het geslacht al weten! Mijn 20 weken echo stond voor aanstaande dinsdag gepland, maar is (alweer!!!) verplaatst. Nu staat ie op vrijdag. Ben wel een beetje geïrriteerd over mijn verloskundigen praktijk, want dit is al de tweede keer dat mijn echo om "familie omstandigheden" niet doorgaat. Ik begrijp dat er soms onmacht is, maar ik vind het wel steeds erg vervelend dat het dan meteen ook weer verplaatst moet worden. En dan moet ik me zelf nog in bochten wringen om niet meteen meer dan een week later pas weer ingepland te kunnen worden. Maargoed, kleine ergernis.
Ik voel me over het algemeen zooooooooooooooveel beter dan een aantal weken terug. Wauw, wat een heerlijk gevoel kan ik nu hebben over mijn zwangerschap. Ik voel "het" nagenoeg elke dag bewegen :) Ik vind het zo onwijs leuk :) Het voelde voor mij allemaal nog heel erg onwerkelijk en daar had ik best wel last van. Maar nu ik het zo goed kan voelen begint het besef te komen en daarmee eindelijk mijn roze wolk ^^ Ik ben ook echt al dik vind ik, en heb gisteren voor het eerst zwangerschapskleding gekocht, ik voel me nu ineens zoveel meer zwanger daardoor. Laat het iedereen maar goed kunnen zien!
Wel vervelend voor degenen die zich de afgelopen weken zo ziek hebben gevoeld. Ik had inderdaad toen het zo heet was echt medelijden met vrouwen die hoogzwanger zijn, laat staan vrouwen die op die dagen zijn bevallen, aaah moest er niet aan denken! Ik had wel het "geluk" dat we op vakantie gingen naar Noorwegen, waar het over het algemeen eerder koud dan heet was :p Dus ben lekker afgekoeld.
Zo, dat is het weer even van mijn kant. Ik zie dat ik door mijn inactivteit van de lijst ben gehaald, mag ik er weer op? Mijn uitgerekende datum is 16 januari, 20 weken echo is 24 augustus en dan zal ik weten of het een jongen of meisje is.

Vandaag naar de spoed geweest en idd een blaasontsteking.... ? nu een kuur voor een week. Voelde mij vandaag zo beroerd.. hopen dat het snel beter is. 
@rozenblaadje fijn dat je er weer bent en dat het goed met je gaat.. spannend vrijdag de 20 weken echo.. veel plezier, wij mogen de 27ste... vind het spannend maar het begint al op te schieten? moet ook niet te snel gaan want is onze vakantie bijna voorbij?

Hey!
@Sassoo: goed dat je bent gegaan. Je wilt echt niet dat het doorslaat naar je nierbekken oid. Laat na je kuur ook je urine nog even testen. Het kan zijn dat de kuur niet 100% heeft gewerkt en dat er nog rest bacteriën worden gevonden. Zorg er dus wel voor dat het helemaal weg is! Mijn moeder en mijn schoonmoeder hadden beiden 2 weken terug een blaasontsteking en is bij beiden teruggekomen omdat het niet helemaal weg was.
@Rozenblaadje: welkom terug! Wat fijn dat je je zo goed voelt. Fijn he als je je kindje voelt bewegen. Al drukt die van mij af en toe best pittig tegen mn blaas ?. 
Nog 1,5 week en dan mogen wij ook eindelijk onze chocomel weer zien en weten we eindelijk wat het wordt! Onze grote kleine man gaat ook mee. We weten dat het een medische echo is, maar onze verlos heeft toch aangeraden om hem wel mee te nemen. Hij is nog bij iedere afspraak,  behalve de allereerste echo, mee geweest.
Ook wij krijgen dan een envelopje met het geslacht erin. We willen nl niet dat onze zoon het weet, want we houden het geheim voor de rest van de familie en vrienden. Als hij het weet, dan weet de rest van de wereld het ook, hahaha. Al zou ik het het liefst van de daken schreeuwen hoor!
27 oktober hebben wij trouwens al de 3d echo gepland staan ?. Dat hebben we toen bij onze zoon ook gedaan en willen dat nu dus ook graag weer. Bij hetzelfde echocentrum, want onze verloskundigepraktijk maakt hele enge 3d echo's. Mn vriendinnetje heeft hem daar wel laten maken, maar daar viel de helft van het hoofd eraf. Ik heb specifiek gevraagd of ze nog hetzelfde apparaat hebben, en dat was zo, alleen de nieuwere versie. Beeld zal dus wel scherper zijn. Dat vind ik prima ;-)
Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan