Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo 23 aug) 9 Januari meisje
BlauweVlinder 1ste (20 weken echo 23 aug) 9 Januari
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo 23 aug) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Rozenblaadje (20 weken echo 24 aug) 16 Januari
Superjuffie 2de (20 weken echo 27 aug) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 17 Januari jongen
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
Poortje 19 Januari meisje
Hatseflats 1ste 19 Janauri
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Sanniee 24 Januari
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari jongen
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
hetmeisje 31 Januari
@Rozenblaadje welkom terug en natuurlijk mag je weer terug op de lijst! Is het je eerste kindje? Maar wat betreft de verloskundigenpraktijk, is dat een eenmansbedrijf dan? Bij onze praktijk werken 5 verloskundigen, dus neem aan dat iemand anders het dan ook wel over zou kunnen nemen.
@Sassooo wat naar dat je een blaasontsteking hebt, maar fijn dat je je na een tablet gelijk beter voelt! Zoals de rest hier boven al zei zou ik na de kuur even je urine voor de zekerheid nog een keer na laten kijken. Hou er overigens ook rekening mee dat je lichaam nu anders op de medicijnen kunnen reageren en je een schimmelinfectie kan krijgen, heb ik bij de zwangerschap van ons dochtertje namelijk 3x mee gemaakt!
@Joycejehaas wat jammer voor jullie dochtertje dat ze een broertje krijgt haha. Gelukkig is ze alweer snel bij getrokken! Ik ben benieuwd hoe die van ons volgende week gaat reageren...
@Yogini welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Zou je ook in de lijst willen, want dan zou ik graag de ontbrekende info nog willen hebben. Wat betreft gewicht was ik bij ons dochtertje rond deze periode 2 kg aangekomen, maar nu nog maar 1,5kg. Het is bij iedereen anders, ik zou me er niet te druk om maken.
@Mots super fijn dat alles goed is met jullie kleine meisje, geniet er van!!!
@BlauweVlinder ook welkom terug, ik heb jou ook weer toegevoegd aan de lijst!
Hier proberen we weer in het normale ritme van werken en school te komen, maar dat valt me toch best zwaar nu weer. Ik lees dat de meeste al een mooie groeiende buik hebben en dat de meeste de baby al goed voelen bewegen. Hier dacht ik in het begin ook dat mijn buik al snel ging groeien, maar nu we allemaal bijna op de helft zijn zien mensen niks aan me en vragen ze zelfs voorzichtig of het allemaal nog goed gaat... Bij de zwangerschap van ons dochtertje had ik dit ook en ik begrijp het, maar ik wil liever dat ze het gewoon aan me kunnen zien natuurlijk! Daarnaast voel ik de kleine ook al een aantal weken, maar toch vindt ik hem of haar erg rustig waardoor ik weer bezorgt wordt voor de 20 weken echo volgende week... Vandaag trouwens Woonderland op internet gevonden. Een grote feestwinkel die ook heel veel babyversiering hebben. Iemand die het kent of er ooit geweest is? Zit te denken om daar misschien langs te gaan volgende week voor een ballon ofzo voor het geslacht.