Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo gehad, alles is goed) 9 Januari meisje
BlauweVlinder 1ste (20 weken echo 23 aug) 9 Januari
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken gehad, alles is goed) 13 Januari meisje
Papaatje 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Rozenblaadje 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari jongen
Wereldwondertje 2de (20 weken echo gehad, tot zover goed, maar nog niet alles kunnen nakijken) 20 Janurai jongen
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari jongen
xenaORthor 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 26 Januari jongen
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
@Lotjeoudersvannu fijn dat je je nu zekerder voelt! Had je de vk nog gebeld voor je onderrug, hopelijk had ze nog goede tips voor je!?
@xMila wat jammer dat je nu langer op je 20 weken echo moet wachten en dat je omgeving zich zo bemoeit met hoe je alles moet doen! Kan je ze niet gewoon vertellen dat je begrijpt dat hun een mening hebben, maar dat dit jou zwangerschap en jou kindje is en dat jij doet waar je je goed bij voelt? Wij hadden dat bij de eerste niet en nu is het de tweede dus helemaal niet. Bij onze eerste begon iedereen de laatste weken wel steeds te zeuren of we nu al alles gereed hadden, want ja ze zou maar zomaar eens geboren worden...
@melissa-manoes ik herken helemaal wat je zegt, die vraag kreeg ik ook steeds bij ons eerste dochtertje. Maakte me altijd zo onzeker en verdrietig, dus controleerde de vk altijd eerst meteen of ze goed groeide en dat deed ze gelukkig. Begon pas echt hard te groeien tijdens mijn verlof. Nu heb ik ook weer een kleine buik, maar krijg ik die vraag gelukkig niet, alleen na de vakantie of alles nog wel goed ging. Maar kan goed begrijpen dat jij het echt niet leuk vindt. Hoe was dat bij je zoontje en voel je de kleine wel al bewegen?
@Wereldwondertje wat leuk dat jullie zoontje zijn gehoopte broertje krijgt, net zoals onze dochter haar gehoopte zusje krijgt!
@Firsttimemomtebe ik kan goed begrijpen dat je het allemaal zo goed mogelijk wil doen omdat het de eerste is en dat je gestresst raakt van iedereen zijn gemoei, want inderdaad weer juist niet goed is voor jou en de baby. Maar laat het los meid, echt waar, iedereen doet het op zijn eigen manier en ieder lichaam reageert anders. Natuurlijk heb en eet ik nog steeds fruit en groenten, maar in het begin heb ik ook veel geleefd op chips, omdat dat het beste viel en ik moest toch iets binnen krijgen! Inmiddels zijn we de eerste weken voorbij en eet ik weer normaal, maar ben ook nog maar 1,5kg aangekomen, maar de kleine meid is helemaal gezond en dat is het belangrijkste!
@KirstenTT gelukkig dat alles goed gaat met jullie mannetje en nu even alles los proberen te laten en aan jezelf denken en genieten van je vakantie! Veel plezier!!!
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo gehad, alles is goed) 9 Januari meisje
BlauweVlinder 1ste (20 weken echo 23 aug) 9 Januari
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken gehad, alles is goed) 13 Januari meisje
Papaatje 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Rozenblaadje 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari jongen
Wereldwondertje 2de (20 weken echo gehad, tot zover goed, maar nog niet alles kunnen nakijken) 20 Janurai jongen
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari jongen
xenaORthor 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 26 Januari jongen
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje
@Lotjeoudersvannu fijn dat je je nu zekerder voelt! Had je de vk nog gebeld voor je onderrug, hopelijk had ze nog goede tips voor je!?
@xMila wat jammer dat je nu langer op je 20 weken echo moet wachten en dat je omgeving zich zo bemoeit met hoe je alles moet doen! Kan je ze niet gewoon vertellen dat je begrijpt dat hun een mening hebben, maar dat dit jou zwangerschap en jou kindje is en dat jij doet waar je je goed bij voelt? Wij hadden dat bij de eerste niet en nu is het de tweede dus helemaal niet. Bij onze eerste begon iedereen de laatste weken wel steeds te zeuren of we nu al alles gereed hadden, want ja ze zou maar zomaar eens geboren worden...
@melissa-manoes ik herken helemaal wat je zegt, die vraag kreeg ik ook steeds bij ons eerste dochtertje. Maakte me altijd zo onzeker en verdrietig, dus controleerde de vk altijd eerst meteen of ze goed groeide en dat deed ze gelukkig. Begon pas echt hard te groeien tijdens mijn verlof. Nu heb ik ook weer een kleine buik, maar krijg ik die vraag gelukkig niet, alleen na de vakantie of alles nog wel goed ging. Maar kan goed begrijpen dat jij het echt niet leuk vindt. Hoe was dat bij je zoontje en voel je de kleine wel al bewegen?
@Wereldwondertje wat leuk dat jullie zoontje zijn gehoopte broertje krijgt, net zoals onze dochter haar gehoopte zusje krijgt!
@Firsttimemomtebe ik kan goed begrijpen dat je het allemaal zo goed mogelijk wil doen omdat het de eerste is en dat je gestresst raakt van iedereen zijn gemoei, want inderdaad weer juist niet goed is voor jou en de baby. Maar laat het los meid, echt waar, iedereen doet het op zijn eigen manier en ieder lichaam reageert anders. Natuurlijk heb en eet ik nog steeds fruit en groenten, maar in het begin heb ik ook veel geleefd op chips, omdat dat het beste viel en ik moest toch iets binnen krijgen! Inmiddels zijn we de eerste weken voorbij en eet ik weer normaal, maar ben ook nog maar 1,5kg aangekomen, maar de kleine meid is helemaal gezond en dat is het belangrijkste!
@KirstenTT gelukkig dat alles goed gaat met jullie mannetje en nu even alles los proberen te laten en aan jezelf denken en genieten van je vakantie! Veel plezier!!!