Uitgerekend in januari

Oh wat vervelend die herrie, succes D: 
Ik vind een meisjesnaam veel makkelijker dan een jongensnaam, we hebben al een paar ideeën :) 
@Naatjuh, vervelend dat je zo heen en weer moest en er uiteindelijk niks uit kwam. Ik moet zeggen dat ik zelf ook soms wel wat steken voel in mijn buik, maar in mijn geval is het geen sterke pijn. Mijn verloskundige zei dat dat te maken heeft met de groei van je baarmoeder. Hopelijk gaat het bij jou snel weer weg!

Yahoo! De 20 weken echo was helemaal goed! 
Voor wat betreft namen: wij zijn er al bijna uit. Hebben 2 opties die het (waarschijnlijk) allebei worden. Maar weten nog niet welke we als roepnaam gaan gebruiken ?

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo gehad, alles is goed) 9 Januari meisje
BlauweVlinder 1ste (20 weken echo 23 aug) 9 Januari
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo 27 aug) 11 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken echo 28 aug) 13 Januari
Papaatje 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo 30 aug) 16 Januari meisje
Rozenblaadje 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari meisje
Wereldwondertje 2de (20 weken echo 29 aug) 20 Janurai
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari jongen
xenaORthor 1ste (20 weken echo 29 aug) 26 Januari
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje

@Char-D welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je ook op de lijst wil zou je dan even de ontbrekende info willen sturen?
@GeorginaCornelia welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je ook op de lijst wil zou je dan even de ontbrekende info willen sturen?
@BlauweVlinder en dames die vandaag hun 20 weken echo hebben gehad, hoe is het gegaan? Hopelijk zagen de kleintjes er allemaal goed uit!
Zelf heb ik zaterdag een rondleiding gehad op de kraamafdeling, dus weet nu waar ik terecht kom als ik ga bevallen en ook als we in het ziekenhuis moeten blijven! Morgenochtend de 20 weken echo, erg spannend, hopelijk is alles goed en dan weten we ook of ons dochtertje een broertje of zusje krijgt...
@Wereldwondertje en Naatjuh het zit jullie niet echt mee op het moment. Gelukkig is het gaslek gemaakt en is Mysteryland weer voorbij! En erg vervelend dat niemand weet waar de buikpijn vandaan komt, ook al is het ook wel een gerust stelling dat met jullie kindje alles goed is! Hopelijk neemt de pijn ook snel af!

Hoi allemaal! 
Zo leuk en grappig om iedereens vaak bekende verhalen te lezen. Over balans zoeken tussen de verschillende ‘soorten’ vrienden?, stinkende mensen en de herkenbare trapjes die velen nu beginnen te voelen.
Gisteren 20 weken echo, vond het enorm spannend maar alles was in orde. Een iets bovengemiddeld buikje maar normaal binnen de curve. 
Ik baal van mijn flinke onderrug pijn. Eerst had ik dat aan het einde van een dag waarop ik wat drukker ben geweest lichamelijk (stofzuigen, onkruid plukken dat soort dingetjes). Nu heb ik het iedere avond. Zodra ik dan ga zitten, maar vóóral ga liggen dan kom ik amper overeind. Het voelt dan alsof m’n onderrug dwars over midden breekt of in elkaar valt. Niet dat ik weet hoe dat voelt?, maar dat terzijde. Ik kom dan met heel veel moeite van het matras af. Is dit herkenbaar voor iemand? ? Ik ga morgen de vk maar bellen voor advies.. 
Oh en die kleine trappeltjes in m’n buik van dat kleine mannetje, die maken me helemaal verliefd. Waar ik in het begin nog onzeker en bescheiden was, voel ik me nu zo zeker en gelukkig. Heerlijk.

Ik wil jullie even snel laten weten dat wij vanochtend ook de 20 weken echo gehad hebben en dat ons kindje (voor zover ze dat kunnen zien op een echo) ook helemaal gezond is gelukkig! En ook bij ons is de tweede een meisje, dus ons dochtertje is helemaal gelukkig en mama ook hoor haha! Papa had toch wel een beetje op een zoontje gehoopt, maar ook hij is gelukkig dat de kleine meid helemaal gezond is natuurlijk. Wel ligt ze net als onze eerste dochter al in stuit en ja, ze hebben nog alle tijd om te draaien, maar dat deed onze grote meid ook niet, dus benieuwd hoe dat nog gaat lopen...

Goedemorgen!
Jongens, ik ben heel erg zenuwachtig.
Over een uurtje de 20 weken Echo en dan weten we ook eindelijk wat het wordt. Over de rest maak ik mij niet zo'n zorgen. Ik heb er alles aan gedaan dat het allemaal goed is. En dit is zo'n wonder, daar kan gewoon niets mis mee zijn ;-)
Liefs, Maaike

zo zooo de meeste moeders onder ons  hebben al de 20 weken echo gehad! wat mooi om te horen dat alles goed gaat!
Ik moet zelf nog een weekje wachten tot de 20 weken echo omdat er geen plek meer was deze week.
Ik voel de kleine man best vaak bewegen, en daar word ik echt super vrolijk van!

Ik zit ergens wel mee dames. Ik krijg nu al wel koppijn van mensen die overal een beetje mee willen bemoeien; hee doe de kinderkamer groen. ik zeg nee want ik vind blauw mooier. ja maar nee blauw is standaard doe groen of geel. en vervolgens: aan welke namen denken julie? Jaa aan "blabla en blabla" dan krijg je te horen neee joh je kan heus wel leukere namen vinden. Of 'ik wil tijdens mijn bevalling geen bezoek de eerste dagen' Ja maaar dat kan niet mensen willen speciaal voor jou en je baby komen........ ZUCHT. nu al drama pff. Mensen bemoeien zelfs met de rompertjes die ik voor de kleine haal! Advies is altijd welkom maar pffff ik snap dat mensen geen slechte bedoelingen hebben, maar er is een grens. ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen keuzes te maken denk ik toch pff.... zo ziek van laatste tijd!

@xMila
Ik heb pas 10 september mijn 20 weken echo dus ik wacht gezellig met je mee.

Over het bemoeien, dat gebeurt hier niet echt. Waarschijnlijk omdat de mensen weten dat ik toch nooit luister of zo :D
Maar ook bespreek ik niet alles met mensen om mij heen. De naam weet niemand behalve mijn partner en ik (tot grote wanhoop van mijn kinderen :D )

Terug
Bovenaan