Uitgerekend in januari

Wij hebben gisteravond de 20 weken echo gehad. Ik ben uitgerekend op 7 januari. Het lijkt allemaal goed met het kindje. Maar de verloskundige heeft wel een plekje bij de maag ontdekt die ze niet kan plaatsen. Nu moeten we komende week naar het ziekenhuis. Best spannend! Het wees gelukkig niet op een bepaald ziektebeeld, en we hoefden ons geen zorgen te maken. Maar toch... Je hoopt dat er niets ergs met je kindje aan de hand is. Het kindje heeft onder de echo wel heel de buik door gedanst, lijkt het goed naar de zin te hebben. :D

Hier gaat alles goed maandag de 20 weken echo hoop dan te zien of mijn zoon een broertje of zusje krijgt.
Ik krijg vaak de vraag van ben je wel echt zwanger omdat er bij mij niks te zien is aan me buik omdat de kleine naar achter ligt.
Zelfs de verloskundige zegt dat ik nog geen babybuik heb.
Hoop wel dat er snel wat zichtbaar wordt want die vraagkomt me echt de keel uit.
Alee dames met een goede echo gefeliciteerd en succes voor iedereen die nog moet.

Hoi!
20 weken Echo was goed. Ze hebben alleen niet alles kunnen checken, dus we mogen volgende week nog een keer. 
We krijgen een... ?.
Niek krijgt dus zijn gehoopte broertje.
Liefs, Maaike

Wat spannend allemaal. Wij hebben over een week de 20 weken echo en vind het toch wel weer erg spannend. Helemaal omdat iedereen een mening heeft over hoe en wat je je moet gedragen en eten tijdens de zwangerschap  Ik heb daar erge moeite mee. Helemaal omdat ik het allemaal zo goed mogelijk probeer te doen, gezond eten, genoeg bewegen, voldoende rust etc etc. Alleen ben ik nog geen kilo gegroeid met 20 weken en dan beginnen mensen zich nog meer met je te bemoeien? Alleen stressen is natuurlijk ook niet goed dus hoop dat ik gauw een balans hier in kan vinden. Mijn buikje groeit trouwens goed. En kan echt niet wachten dat de volgende 20 weken voorbij zjjn? moest even mijn hart luchten en ben blij dat we dat via deze weg kunnen doen.
Iedereen geniet van jullie zwangerschap ?

xMila met die kraamvisite is hartstikke makkelijk op te lossen ; hou het nog lekker even geheim als je bent bevallen. Dan kunnen jullie echt in alle rust van elkaar genieten, ook zonder telefoontjes en appjes etc.  Mijn beste vriendin heeft het toen ook zo gedaan en ik denk zelf dat ik het ook zo ga doen, geen idee hoe lang maar dat zien we dan wel. Eerst maar even met z'n drietjes bijkomen van alles.
Namen ga ik expres niet noemen, ik ben over alles al onzeker tijdens de zwangerschap maar de naam weten we echt 100%. Ik wil niet het risico lopen dat ik daar ook onzeker over ga worden ??
En als mensen zelfs al een mening gaan hebben over jouw kinderkamer dan is het voor hun echt tijd om zelf kinderen te nemen want dat gaat wel heel erg ver vind ik. Hoewel ik de namen kwestie ook behoorlijk brutaal vind eerlijk gezegd. 

Goedenavond allemaal! 
Vandaag ook de 20w echo gehad (bij 18+5w).En...we krijgen een jongen! Wat onze omgeving en wijzelf al dachten en een beetje hoopten...maar wat belangrijker is, alles leek goed en gezond! Geen afwijkingen, lekker uitgebreid kunnen kijken... Handjes voetjes alles kunnen zien, weer een grote mijlpaal...
Mn moeder was mee, heb knallende ruzie gehad. Ook zo'n goedbedoelde opmerking waar ik niets mee kon. Over schoonmaken van de babykamer, de kleur van de muur (wel heel geel), moet je wat blauw schilderene etc. Kan er normaal al niet tegen maar de hormonen laten zich ook gelden! Idd, je bent al wat minder zeker, helemaal als het de eerste is. Alsof ik niet alles al geprobeerd heb tegen mn misselijkheid. 
Ik heb als regel, ongevraagd advies kost je een blauw oog. Direct melden als iemand begint, is het vaak snel klaar.
Succes allemaal! En geniet! 

Wat fijn om te lezen dat de 20 weken echoos allemaal goed zijn!! 
Ook hier was de 20weken echo ook perfect!! Kleine liet alles goed zien en bewoog lekker. Wat kunnen ze veel zien he!! Echt bizar! ?? We krijgen nog steeds een jongen (al was dat al heel duidelijk de vorige keer, maar toch :p)
Ik heb gelukkig niet zo veel mensen die hun mening geven over wat ik doe en de keuzes die ik maak. (Gelukkig maar.. een tip vind ik prima maar gelukkig kennen de mensen ons ook wel een beetje en doen we toch ons eigen ding..?) 
Helaas zit ik thuis.. ben na weekjes minimaal aankomen weer ineens 1.5 kilo afgevallen.. was echt even een domper. Weeg nu minder dan met week 16. Moest het goed in de gaten houden dus ik bellen met de VK.. ja neem maar rust.. zit je dan..  waarschijnlijk is het allemaal stress maar toch. Van het weekend even 3 weekjes eruit. Voetjes in het zand en zonnetje op onze hoofdjes ? 
Ben even offline voor 3 weekjes! Lees daarna weer gezellig mee ?

Terug
Bovenaan