Uitgerekend in januari

Hoi!
Hier ook weer even een berichtje van mij. 
@Mots: haha, dat dacht je. Het is nu feestweek, dus de hele week knallen met muziek. Maar goed, misschien volgend weekend even kijken of we een feestje mee kunnen pakken. Stoor ik me er minder aan denk ik ?.
Was gisteren jarig. Iedereen begon: zoooo jij krijgt nu echt wel een buik hoor! Dat is wel leuk om te horen. Zat vrijdag te kijken, maar mijn werkjasje past nog maar net. Ach, zie wel hoe en wat. 
Heb wel sinds gisteren harde buiken en ik moet vaak plassen. Denk dat ik een blaasontsteking heb. Maandag, of misschien morgen al, even m'n urine wegbrengen naar de huisarts.
Verder heb ik er een beetje moeite mee het een plekje te geven dat we weer een zoon krijgen. Het klinkt echt ondankbaar, maar ik ben echt zielsblij dat ik zwanger mag zijn. Het is mijn gevoel die mij zo laat voelen. Ik, en mijn man trouwens ook, waren er heilig van overtuigd een dochter te krijgen. De hele zwangerschap is anders dan de 1e, ik heb pukkels, mega haaruitval en voel me gewoon anders. Toen wij woensdag te horen kregen dat er weer een zoon op komst is, moest ik echt wel even slikken. En nog. En ik wist niet echt waar het vandaan kwam. Durfde er eigenlijk niet echt met mijn man over te praten. Begon namelijk ook heel erg te twijfelen over de naam die we hadden. Heb dat onderwerp wel aangesneden. En hebben nu een nieuwe naam bedacht. Een naam waar ik mij wel goed in kan vinden. Een goede kennis heet zo, maar hij is vorig jaar niet gegeven en die kennis zien we hooguit 2x per jaar. En het is een leuke gast. Merk dat ik hierdoor het iets beter een plekje kan geven dan afgelopen woensdag.
Hoop dus dat ik er nu echt aan kan gaan wennen dat ik straks als enige vrouw in een mannenhuisshouden leef...
Liefs, Maaike

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo gehad, alles is goed) 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 11 Januari jongen
Gebruiker10077394 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 12 Januari jongen
Sassooo 1ste (20 weken echo 27 aug) 13 Januari
NiRoFlo 2de (20 weken gehad, alles is goed) 13 Januari meisje
Papaatje 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo 27 aug) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo 6 sept) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo 4 sept) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo gehad, alles zag er goed uit, alleen vaten van het hartje nog controleren) 16 Januari meisje
Rozenblaadje 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari jongen
Wereldwondertje 2de (20 weken echo gehad, tot zover goed, maar nog niet alles kunnen nakijken) 20 Janurai jongen
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo 3 sept) 24 Januari
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo 3 sept) 25 Januari jongen
xenaORthor 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 26 Januari jongen
Naatjuhh 3de (20 weken echo 10 sept) 27 Januari meisje

@melissa-manoes zo te lezen heb je twee hele verschillende zwangerschappen wat bertreft je buikomvang. En hoe komt het dat het geslacht van jullie zoontje pas zo laat te zien was? Ik duim voor je dat je morgen een hele mooie geruststellende echo krijgt!
@Joycejehaas wat fijn dat de therapie zo goed aan slaat en hopelijk heb ook jij een hele mooie echo morgen natuurlijk zodat je los kan gaan haha!
@Gebruiker10077394 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in de groep! Ik heb je toegevoegd aan de lijst.
@NancyTh fijn dat jullie een goede echo hebben gehad en dat jullie dochter zo lekker bewegelijk was! Hopelijk zijn de vaatjes de volgende keer wel goed te zien!
@Mots het is inderdaad vervelend, eigenlijk wil je gewoon dat mensen het aan je zien en niks aan je hoeven te vragen. Aan de andere kant heb ik nog geen buik die nu al in de weg zit. Fijn dat jij je goed genoeg voelt om nog steeds fulltime te werken, hopelijk hou je het dan ook nog een tijdje vol! Overigens, persoonlijk dacht ik ook dat het heel veel meisjes waren, maar over wat er nu bekend is zijn het 11 jongens en 10 meisjes haha!
@Wereldwondertje nog van harte gefeliciteerd! Had je je urine nog weg gebracht? En wat je schrijft, aangezien het voor ons ook de tweede is kan ik je heel goed begrijpen! Natuurlijk ben je dankbaar dat je in verwachting bent geraakt en dat de kleine helemaal gezond is, maar je gevoel speelt natuurlijk ook mee! Ik ben heel blij dat onze tweede ook weer een meid is, maar als ze had gezegd dat het een jongen was had ik ook echt even moeten wennen. Geef jezelf gewoon de tijd om aan het idee te wennen, het zal echt wel allemaal goed op zijn plek vallen!
Alle mannen hun kindje ook al kunnen voelen? Onze eerste dochter reageerde juist op de aanraking van mijn vriend terwijl onze tweede echt stil blijft liggen als mijn vriend het wil voelen. Morgen weer op controle bij de vk, maar vindt het niet zo spannend aangezien we onze kleine meid nog geen week geleden hebben gezien natuurlijk, maar altijd fijn om even het hartje te horen.

Hoi!
Vandaag een stranddagje gehad. Even rust en ontspanning. 
Heb mn urine niet weggebracht, ga ik morgen vermoedelijk doen. Ik heb nu geen last... Kijk het nog even aan. Komt wel goed.
Heb gelukkig een beetje rust in mijn hoofd gekregen. Ik heb met mijn man over mijn gevoel gesproken en dat was een hele grote opluchting. Komt wel goed.
Nu lekker rustig avondje.
Liefs, Maaike

Net de 20 wekenecho gehad en alles was goed.
Hier krijgen we een zoon erbij.
Nu met 30 weken nog een groeiecho en over 4 weken 24 uurs suikercurve prikken.

Hi!
Hier ook even snel een goed berichtje ? 
20 weken echo was super!! Helemaal in orde! En.. nog steeds een jongen! Shoppuuhhhhh!!!! :) 
Fijn te lezen dat er goede echo's zijn! 
O ik las op de Facebook groep.. tip van de Lidl supermarkt. Zwangerschapskleding in de folder. Ben nooit zo van de online kopen en geen idee hebben maar vind hier wel leuke dingen tussen zitten! Vooral de leggings ? ideaal! Doei! 

Pfff... Vanmiddag zo geschrokken! Ik moest wat pakken en maakte een misstap waardoor ik ineens struikelde en onderuit lag. Enige wat ik dacht was, mn buik beschermen...lig nu met een dikke knie en pijnlijke hand in bed... 

Hoi allemaal,
Even uit de lucht geweest ivm vakantie, dus maar even update en weinig reactie op anderen aangezien ik dan wel erg veel op mijn telefoon moet scrollen. 
Heerlijk bijgekomen op vakantie. 
Heb nu wel een druktemaker in mijn buik. Vraag me soms af of ze wel genoeg slaapt haha. Aan de buitenkant ook te zien en te voelen, dus ook erg leuk voor mijn vriend.  
Op vakantie wel weer blaasonsteking gekregen dus kuur nr 5 net achter de rug. Morgen maar even checken of het weg is. 
Verder gaat alles goed en ben met shoppen begonnen ?. 

Groetjes!

Terug
Bovenaan