Uitgerekend in januari

@naatjuhh ik kan heel makkelijk praten en zeggen wat jij moet doen. Zelf zou ik er nu net zo bij zitten als jou en vet twijfelen. Maar probeer voor jezelf op te komen. Geen zwangerschap is gelijk, niet eerlijk van je zus. Kun je niet voorstellen het bij jullie te doen? 
Ik heb ook een vraag. Hebben jullie ervaring met bekkeninstabiliteit? Ik ben vandaag naar de dokter gegaan omdat ik zon vreselijke pijn heb. Volgens hem is het beginnende bekkeninstabiliteit maar dat vindt hij nog wel wat vroeg. Ik heb trouwens echt een sukkel van een dokter. Heb maandag een afspraak met de fysio, hopelijk verstaat die zn vak beter.
Heb vreselijke last van mn onderrug, met heel af en toe steken naar mn schaambeen en vooral mijn stuitje doet zeer. Zitten liggen alles doet me pijn. Help! Vandaag precies 22 weken, hoop echt niet dat dit zo blijft. 

@NancyTh gefeliciteerd met de goede echo!
@Mots, ik heb ook het gevoel dat ik voor mezelf moet opkomen. Maar vooral omdat ik me de hele zwangerschap al niet goed voel en er niet op durf te hopen dat het met 8 maanden beter gaat :(
Geen last van mijn bekken maar wel een verloskundige die uit heeft gelegd dat bij bekkenpijn de fysio goed kan helpen. Hopelijk werkt dat voor jou ook.

@Naatjuhh ik ben 5 jaar geleden in precies dezelfde periode in verwachting geweest van mijn dochter als nu van de tweede dochter, ben nu ook maar twee dagen eerder uitgerekend dan dat de eerste geboren is. Mijn schoonouders wonen 1,5 uur hier vandaan en mijn broer en zijn vriendin 2 uur. Zes weken voor de uitgerekende datum hield ik die 1,5 uur bijna niet meer vol in de auto, dus besloten wij ook maar dat mijn schoonouders de ene dag naar ons moesten komen en mijn ouders de andere dag. Achteraf vond ik het toch wel pittig dat het bij ons gevierd werd en had ik het liever bij andere gevierd, ook al blijft dat ook pittig omdat je zover moet reizen, niet in je eigen omgeving bent en wat als het begint. Maar ik zou zeggen, luister naar je eigen gevoel, het is jou zwangerschap en zeg gewoon wat je voelt!
Ik ga nu hoe bevalt Nederland kijken. 

Hoi!
Mijn 2e 20-weken echo was ook helemaal goed! :-D helemaal happy! En weer de bevestiging: het is echt een knul.
Gisteren was het heerlijk in de Sauna. Echt even ontspannen. Merkte wel dat ik de sauna's zelf niet heel lang volhield, maar die paar minuten per keer was al heerlijk.
Vandaag weer harde buiken. Morgen ga ik echt mn urine wegbrengen. Ook al was het weer mega druk op mijn werk vandaag. 
Ik ga nu slapen, morgen nog 1 ochtendje werken en dan eindelijk weekend! Dit weekend is de jaarmarkt in ons dorp ter afsluiting van de feestweek. Niet dat ik veel met de feestweek heb hoor, woon pas 2 jaar in het dorp, maar de markt is altijd gezellig. Dit jaar sta ik voor Pink Ribbon met een stand. Normaal op de rommelmarkt voor mijn deur. Dit zal dus wel een verandering zijn ;-). Gelukkig is de jaarmarkt korter dan de rommelmarkt. Ach, het wordt sowieso gezellig.
Slaap lekker allemaal!
Liefs, Maaike

@mots Hoop dat je dit leest. Ben nu 20 weken en had precies dezelfde klachten. Hopelijk is het bij jouw ook van tijdelijke aard. 
Ik ben een paar weken geleden bij een bekkenpraktijk geweest en ze heeft tijdens de eerste sessie goed geluisterd naar mijn klachten. Heeft me heel veel tips gegeven waar ik nu profijt van heb en daarbij op mijn onderrug wat verband opgeplakt waardoor al mijn klachten meteen verdwenen. Het verband gaat een week mee. Je kunt ermee douchen maar enig nadeel; het jeukt als de malle. 
Ik kan nu weer zonder maar als ik weer een terugval heb ga ik weer terug naar haar. 
Ga naar een ervaren fysiotherapeut die veel ervaring heeft in bekkenklachten! 

Wat fijn gebruiker10054521! Ik heb voor maandag al een afspraak staan met de fysio gelukkig! Hopelijk kan die wat voor me doen. De pijn is iets minder als begin van de week maar ik heb m'n lichaam ook veel rust gegeven. 

@Niroflo, dat is natuurlijk ook zo. Maar ik ben niet de enige in de familie die hier woont. Iedereen woont hier behalve mijn zus dus. Ik denk dat ik maar even moet afwachten voorlopig zijn er dus nog geen plannen gemaakt.
Verder gaat het hier redelijk, nog wel pijn maar gisteren bij de verloskundige geweest en het hartje weer gehoord en ze groeit goed. Maandag eindelijk de 20 weken echo

Terug
Bovenaan